sws alleen omdat je vrouw bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Bradje, ik had tentamen... ik naar auto lopen voor tentamen, auto dood![]()
![]()
![]()
accu kapot
godofiwouwo. Maar anwb man was er werkelijk binnen 5 minuten
![]()
en die is mij gevolgd naar tentamenzaal, ik tentamen gemaakt, hij auto gefixt. Echt topservice
OHH WIL JE EEN ROMEINTJE WORDENquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee valt mee maar heb iets met romeinen.
oh nvm, eet geen vlees. Ziet er lekker uitquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh ja wat betreft die studie: vet hoor maar nog nooit van gehoord nee. Wageningen is wel vet. maatje van me zit daar ook. bij zo'n vereniging![]()
Wist heul niet dat jij zo slim was
vreetkick blowen watquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
kan kwetsend zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ben ik een keer recht voor mijn raap en duidelijk is 't nog niet goed
[..]
dat geloof ik niet
tom hardy, eddie vedder en cillian murphy ook wel.quote:
ik heb net m'n laatste wiet opgerooktquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
Hoezo, wat ga je doen?!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat is echt super tof! Balen dat je auto ermee kapte, maar daarvoor bestaat inderdaad de ANWB![]()
![]()
Hoop niet dat ik het nodig ga hebben a.s week though.
ik heb net de baby's buiten gezetquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb net m'n laatste wiet opgerookt
Denk het niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws alleen omdat je vrouw bent
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstenee wel zin in eigenlij
om te stoppen
Niceeeequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Ik heb mn laatste wiet hier nu liggen. Oke nog wel drie gram maar is wel het laatstenee wel zin in eigenlij
om te stoppen
Dat ben ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Er rijdt ook een blauwe twingo in mijn stad
Ik ben het nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Er rijdt ook een blauwe twingo in mijn stad
Ik ben aan het bulken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreetkick blowen en niet eten beste burn
Wat snel.quote:
Geen Romein worden heb wel respect voor befaame beschavingen als helenen, joodse diaspora enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHH WIL JE EEN ROMEINTJE WORDEN
[..]
oh nvm, eet geen vlees. Ziet er lekker uit
[..]Wageningen is leuk ja, sowieso beetje hippie
[..]
vreetkick blowen wat
Haal nieuwe mattie. Goeie hazejequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga naar AXL/DC toe. Super nice!quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, wat ga je doen?!
Jaa, die man was écht zo aan het meedenken. Want ik zei al meteen 'ja maar heb over half uur tentamen' en die man kwam zelf met ideeën aan.. Jaa, echt echt echt geweldig.
Dit is overigens hier al tweede keer dat ik ANWB bel. Eerste jaar was omdat accu leeg, ja was dom eigen schuld, lampje aan laten staan. Tweede keer was dus nu, accu kapotje. Zit trouwens ook vier jaar garantie op die dingen van anwbvet tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |