Ik was 91,4 op m`n lichtst September 2014 en tot April was ik 124,6 Nu ben ik 120,2. Dus er is al wel 4 kilo af in ongeveer 1 maandje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
braddie... je bent erg aangekomen he?
wel brter kapsel
Ja wel, dat mag wel, maar jij zegt het anders dan ik eht doe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nee bij jou mogen we het niet hebben over je gewicht
Hoe kwijtgeraakt dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik was 91,4 op m`n lichtst September 2014 en tot April was ik 124,6 Nu ben ik 120,2. Dus er is al wel 4 kilo af in ongeveer 1 maandje.
Niet zo veel, maar dat hoeft ook niet.
Thanks trouwens, was dat lange haar echt zat.
Wat is dit?quote:
Dat is toch normaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter doe je normaal tegen bradster
nee dat is geen onderkin maar het kuiltje in zijn kin, hij is afgevallenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
braddie... je bent erg aangekomen he?
wel brter kapsel
nee valt mee maar heb iets met romeinen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zal vast
[..]
Nope, maar 320, duur man. En heb je heel veel haar dan of wat? Haar is ook gewoon menselijk he
Die 4,4 kilo?quote:
Lolquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat is geen onderkin maar het kuiltje in zijn kin, hij is afgevallen
oh, ben ik een keer recht voor mijn raap en duidelijk is 't nog niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter doe je normaal tegen bradster
dat geloof ik nietquote:
oh ja wat betreft die studie: vet hoor maar nog nooit van gehoord nee. Wageningen is wel vet. maatje van me zit daar ook. bij zo'n verenigingquote:
gewoon cola lightquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die 4,4 kilo?
Meer bewegen, minder eten, iets anders is het niet.
(Ja, en ik drink nu voornamelijk water in plaats van koffie en fris)
Wow, dat is echt super tof! Balen dat je auto ermee kapte, maar daarvoor bestaat inderdaad de ANWBquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Bradje, ik had tentamen... ik naar auto lopen voor tentamen, auto dood![]()
![]()
![]()
accu kapot
godofiwouwo. Maar anwb man was er werkelijk binnen 5 minuten
![]()
en die is mij gevolgd naar tentamenzaal, ik tentamen gemaakt, hij auto gefixt. Echt topservice
vreetkick blowen en niet eten beste burnquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
begin je username te snappenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
Oké heb besloten dat ik eerst een vreetkick ga blowen, dus ik ben nog ff hier vrinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |