Hahaha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Cones maken met pennetje en vullen![]()
![]()
![]()
Ja, en ik 'maak' ook wel mn eigen jointjes.. duurt alleen nogal langquote:
Hahah gvdquote:
Praat niet tegen me.quote:
was wel gekomen als ik nie met vriendinnen wasquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Marokkanen in Amsterdam vind ik zelf zeer onprettig
kom nr mij
woon vlakbij Amsterdam. Call me.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
was wel gekomen als ik nie met vriendinnen was
ga je flikkerspelletje spelen ofzo dan dark soulquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen jullie je aub aan mij aanpassen en ophouden over drugs praten, bij voorbaat dank
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui benquote:
Softdrugs =/= drugsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen jullie je aub aan mij aanpassen en ophouden over drugs praten, bij voorbaat dank
zit nu aan de gravity rush remastered hoor weeniequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga je flikkerspelletje spelen ofzo dan dark soul
Slapen is tijdsverspillingquote:
Zo iemand die ik ken heeft die ene geke trip dingens gedaan van thee ofzo. Ja weet niet meer hoe het heetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui ben
wil je wat mdma anders?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
Dat lijkt mij eng.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Drug het volgende:
[..]
Psychedelisch betekent het laat je je ziel zien. Moeilijk uit te leggen zeker omdat ik stoned en een beetje lui ben
dit ja, maar dan ook alleen als t gratis isquote:
mits goede cokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |