Een beetje maar? :squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is
inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed
Piemels afhakken is heel normaal jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is
ik ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingen
leuke schrijfstijlquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed
jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.
Doe ik toch niet bij de jouwequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je penis-afsnijdposts niet zomaar negeren
Hey hzawquote:
denken dat ik daar wel zin in hebquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken
Welneequote:
en, lag de fok! stok er nog?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoïst.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |