jammer dat je zo afgevallen wordt op het feit dat je niet zou werken en enkel een junk bent terwijl jij zorgt dat ik in de ochtend gewoon krantje kan lezen tijdens het ontbijtquote:
je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingenquote:
dat weet ik, aanbid mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind dat nog steeds erg knap van je srs
Lekkere straight edge polderboeddha ben je.quote:
meestal ook niet nee gewoon nuchter pas in de avond de extra chill mode aanquote:
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.
oh nee dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
beetje boel opstoken, maar dat gekk richting elkaar is echt irri nu wordt een wij jullie ding nu
Oké, waarom maakt dat het lastig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddie
Nee, dat beweer ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe het is met werken. Werktijden lopen niet per se parallel.
nee,ik zie spoken door wietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken![]()
hij is beetje oude man die kantoorkloffie aan doetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken
Houd je bek eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken![]()
Eens, maar dat doe ik dus niet hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan zal het wel zo zijn
Hoi hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu
oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar dat doe ik dus niet heweet niet of dit ook richting mij was
[..]
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.
Maar zou het nooit aanraden
Jonge hap gewoon ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, waarom maakt dat het lastig dan?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal isquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan
Neequote:
nee dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |