jammer dat je zo afgevallen wordt op het feit dat je niet zou werken en enkel een junk bent terwijl jij zorgt dat ik in de ochtend gewoon krantje kan lezen tijdens het ontbijtquote:

je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingenquote:

dat weet ik, aanbid mijquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind dat nog steeds erg knap van je srs

Lekkere straight edge polderboeddha ben je.quote:

meestal ook niet nee gewoon nuchter pas in de avond de extra chill mode aanquote:

Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje goedkoop achter Jimmy zijn rug om scoren dit.

oh nee dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik blow iedere dag en best veel en moet iedere dag 3 uur rijden naar Wageningen en werk gemiddeld 18 uur in de week en heb alles op school tot dusver gehaald, dus problemen? Mwah, neuh.

ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
beetje boel opstoken, maar dat gekk richting elkaar is echt irri nu wordt een wij jullie ding nu

Oké, waarom maakt dat het lastig dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij daarover kunt meepraten, jij hebt in je leven nog minder gewerkt dan braddie

Nee, dat beweer ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe het is met werken. Werktijden lopen niet per se parallel.

nee,ik zie spoken door wietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu

oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken

hij is beetje oude man die kantoorkloffie aan doetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken

Houd je bek eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rijden onder invloed. Die mensen mogen ze per direct opsluiten en rijbewijs afpakken

Eens, maar dat doe ik dus niet hequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
 weet niet of dit ook richting mij was
 weet niet of dit ook richting mij was 
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee dan zal het wel zo zijn

Hoi hermannquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind wel dat je mee moet doen, junkies zijn in de meerderheid nu

oh nee dan is het goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar dat doe ik dus niet heweet niet of dit ook richting mij was
[..]
Nee, ligt gewoon aan de persoon. Zeggen dat het problemen zal opleveren slaat nergens op, zeggen dat het altijd goed zal gaan ook niet.
Maar zou het nooit aanraden

Jonge hap gewoon ;squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, waarom maakt dat het lastig dan?

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal isquote:

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan

Neequote:

nee dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh gelukkig laat de politie nu iedereen die rijdt onder invloed gewoon gaan

Een beetje maar? :squote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is

inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed

Piemels afhakken is heel normaal jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey willy vanilly, eindelijk iemand die een beetje normaal is

ik ook van jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je zei zelf ga kijken en ik ben lui en ga zeker niet mn huis opruimen dus dan ga ik dit soort dingen doen ipv nuttige dingen

leuke schrijfstijlquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat nou ook weer niet
maar in een cel
voorgoed

jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inderdaad laten we mensen die met een flesje bier op achter het stuur zitten levenslang geven.

Doe ik toch niet bij de jouwequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan je penis-afsnijdposts niet zomaar negeren

Hey hzawquote:

denken dat ik daar wel zin in hebquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Drug kan je hier zelf ff pic plaatsen, geen zin om te zoeken

Welneequote:

en, lag de fok! stok er nog?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden

Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoïst.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan
Zat met 10 bier achter het stuur, met auto en al in de gracht gereden

Mooi hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
(moet nog aankomen bij mn huis tho)
Ik ga zo een traantje laten.
[ afbeelding ]

zijn dat koekjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
[ afbeelding ]

meer nemen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik reageer niet echt op ghb man
op bevrijdingsfissa nog gedaan

Waar denk je dat ik nu ben? Heb gratis onderdak nu en een luxe leventjequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoïst.

scheelt ook weer begrafenissenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren en levenslang in de cel moeten zetten gore egoïst.

Ja zijn Crip haar dieetkoekjes omdat ze vet dik isquote:

zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster manquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]

Nog een PS2 daar of mag je al een upgrade naar de PS3 tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu ben? Heb gratis onderdak nu en een luxe leventje

Daaromquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
scheelt ook weer begrafenissen

hey Catkiller kun je aub even normaal doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zijn Crip haar dieetkoekjes omdat ze vet dik is

Genoegquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat valt daar te snijden dan?

aansteller, 10 bier is 1 whiskey ofzo en dat magquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]

Ja dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster man

nja zou kunnenquote:

Wat anders Niels?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Catkiller kun je aub even normaal doen

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sinds ik je foto heb gezien wel ja

Ja, dat is ghb.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja zou kunnen
maar wordt er vooral duizelig van ofzo, slechtere motoriek krijg ik er ook beetje van

Gewoon ps4 met Dark Souls IIIquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog een PS2 daar of mag je al een upgrade naar de PS3 tegenwoordig?

je denkt toch niet dat ik met 2cb op ga rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook niet zo moeilijk.
Maar afknapper dit hoor

bsa7aquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
omfg dit gekregen
[ afbeelding ]

Maar jij hebt geen twingo toettoetquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs onder invloed van 2cb rijd ik nog beter dan bradster man

Vent gedraag je ipv als mietje rond te rennenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
Kan iemand tegen Crip zeggen dat ik niet tegen haar praat? Hartelijk bedankt.

zekers, dank u, en daar?quote:

Ja maar je klinkt niet heel aantrekkelijk in Stimo's beschrijvingquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
[..]
Je moet me eerst een beetje flirten anders werkt dat niet

Hoop dat je plat gaat en in een plas met Lego ® valt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gooi ik mijn lego bouwset naar je kop

Je hebt al je ledematen nogquote:

Oh doe normaal anders haal ik er iemand bij hoor!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vent gedraag je ipv als mietje rond te rennen

zag laatst dat ik al bijna 8 jaar rijbewijs heb wajooquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen twingo toettoet

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen twingo toettoet

quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al je ledematen nog
Je kunt soort van lopen
Je bent geen analfabeet
 !
!