Zo, die lamon heeft me ook flink wat bans gekost.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat al ff te zoeken maar kan het niet vinden.
Wel veel over Lamon
[..]
lamon, wat een sneuneusquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, die lamon heeft me ook flink wat bans gekost.
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo, die lamon heeft me ook flink wat bans gekost.
Oja grote kans idd.quote:
salatrel was onze conducteur toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.. ook net geleerd dus dat Salatrel ook al met crack gingwist ik niet.
gotta catch em all
[..]
hahaha![]()
[..]
Oja grote kans idd.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je meet blijkbaar allemaal jongens van FOK, dan vraag ik me ook af wie je buiten FOK allemaal meet.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom wil je zo graag mensen van FOK hebben Crack?
ook echt vragen waarom mensen graag crack willen, gast denk na crack is verslavend toch trsssquote:
Deze niet volgens mij. Die verwisseld meer van eigenaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook echt vragen waarom mensen graag crack willen, gast denk na crack is verslavend toch trsss
dat waren nog een tijden mien jongquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct.
KLB / [KLB SC] Het is de schuld van .....
Ik heb zo'n bumpersticker "I smoke crack rocks and I love ti'."quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook echt vragen waarom mensen graag crack willen, gast denk na crack is verslavend toch trsss
Wat un sensasie!quote:
TI maakt toch geen muziek meer?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bumpersticker "I smoke crack rocks and I love ti'."
Jammerquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ja maar die ging toch met alles en iedereen?
En mij in de kou laten staan...[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef wise het volgende:
[..]
dingentje is toch crack_ of maisnon¿
ze gingen naar de BK en er is toen gevingerd.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Crack_ idd. Die ging daarna met iemand anders uit de SC nadat Zotheid 'm flipte met z'n vleespet.
sucks to be youquote:
Echt?quote:
Oude topicsquote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik las dat echt met verbazing, die jongen was zo boos, was echt niet normaal. Hoe mensen zich voor schut kunnen zetten hahaha
spaar jij quotes ofzo¿quote:
Geen idee en ik wil het ook niet weten. Wat ik wel weet is dat ik het vind stinken naar verbrand plastic zoiets.quote:
ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
Geen lelijke meid verder hoor.
[..]
Oude topics
zegt me zo niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg vaak over 2NutZ
quote:
Linkje?quote:
quote:
Hahaquote:
Oh, dan ga ik maar even boodschappen doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Stimorol- het volgende:
Het warme weer geeft mij een kort lontje. :$
uhm, dat blote fokster topic.quote:
dmt ruikt daar ook zo heerlijk naarquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee en ik wil het ook niet weten. Wat ik wel weet is dat ik het vind stinken naar verbrand plastic zoiets.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know..
Hij had het ook over projectielbraken en spuitdiarree.. omdat hij in een verzorgingstehuis stage moest lopenhar har har
8 jaar hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige sowieso al 5 jaar hier in KLB SC rondhangn
Ehm. Niet zo geweldigquote:
Grappig of ziek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige sowieso al 5 jaar hier in KLB SC rondhangn
Ik vind het niet echt een sterk stuk eerlijk gezegd. Flink wat wensdenken, compleet voorbijgaand aan de opkomst van simplistisch platrechts in zo ongeveer de hele westerse wereld, waarbij die kleine groepjes nieuwe linksen nogal verbleken. Vind het allemaal maar een beetje holle retoriek van die kerel eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor denk ik.
https://decorrespondent.n(...)A/170657355-b4a79c57
[..]
Hoewel ik het jammer vind dat het in stuk 'links' genoemd wordt, want over de hele linie zouden we anders tegen de overheid aan kunnen gaan kijken.
Ik vrees dat je dan heel andere geluiden te horen krijgt.quote:Wie wil weten hoe de toekomst eruitziet, moet dan ook niet de krant lezen maar de jeugd aan de tand voelen.
Oh oké, duidelijke visie. Maar ze zijn in ieder geval niet sociaaldemocratisch.quote:Het links van de toekomst is strijdbaar, maar zwelgt niet in (zelf)medelijden. Het is welbespraakt, maar zet de inhoud vóór de vorm. Het gelooft in de kracht van het collectief, maar heeft een afkeer van paternalisme. Het heeft niets met hamers, sikkels en vijfjarenplannen, maar gelooft wel dat een andere vorm van kapitalisme mogelijk is. Een vorm die meer biedt dan stress en burn-outs, onzekerheid en statusangst, torenhoge studieschulden en flexibele bullshitbaantjes.
ztuurquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm. Niet zo geweldig
[..]
Grappig of ziek?
Staat ze dr echt? Naah toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm. Niet zo geweldig
[..]
Grappig of ziek?
quote:
Jawel. srs.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kom echt sick shit tegen
[..]
Jawel. srs.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:15 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Zo goed wast ze hem niet dus grote kans van wel.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:16 schreef Crack_slet het volgende:
We kunnen nu trouwens naaktfoto's van dr uitwisselen.
dat lijkt me voor iedereen beterquote:
sowwwwwquote:
ik bedoel voor haar haatcommentaar hequote:
Surequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel voor haar haatcommentaar he
jajaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel voor haar haatcommentaar he
nvmquote:
gaat wel ver he.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:23 schreef Bragi het volgende:
Maar goed, je bent wel een ontiegelijk watje zonder ruggengraat als je al maandelang zielig loopt te doen om een relatie van drie maanden die uit is.
What. The. Fuck?!
Ben je zo wanhopig? Kan je niks anders krijgen of zo? Ga leven, gast. Vergeet haar en ga verder met je leven.
wat was de reden dat je geen toegang kreeg?quote:
ph waardequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was de reden dat je geen toegang kreeg?
geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in kpd mag je niet vingerequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hoe lang duurt die relatie nu?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen mijn relatie van 5 jaar uit ging heb ik m'n heil gezocht in drugs.
ik in verschillende penissenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind drug dit leuk?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar een excuus voor nodig hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen moment spijt van neem ik aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vindt*quote:
Is remix van Doorhalen van DACquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die ga ik thuis even luisteren
je kent dat nummer van mij, wat denk je zelf?quote:
Ah manneke toch. Hoe lang geleden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er wel even flink doorheen toen het uit ging hoor
ja je reageerde niet KUTHIPPIEquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kent dat nummer van mij, wat denk je zelf?
Is toch ook niet zo gek na 5 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er wel even flink doorheen toen het uit ging hoor
nou sry hoor :squote:
waar is die eigenlijk?quote:
WCH heeft een KUT dag. Is 'r eentje van HarveySpecter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk?heb hem al een hele tijd niet gezien
whehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH heeft een KUT dag. Is 'r eentje van HarveySpecter.
Met een fokster?quote:
quote:
neuken ook?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. gaan nu wel gewoon met elkaar om hoor. soms jonkootje roken enzo ja toch
ah mooi zo, geen haat dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. gaan nu wel gewoon met elkaar om hoor. soms jonkootje roken enzo ja toch
Dacht misschien met crackquote:
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.quote:
stil nouquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk?heb hem al een hele tijd niet gezien
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.
ahwquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook veel gejankt bij dit liedje haha.
Ah ja ik ook. Ik heb m'n verdriet verdoofd met drank, drugs en seks totdat m'n verdriet voorbij was.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
Amaaa weet jij of ergens van die dagkaartjes zijn?
Uhm uhm. https://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbartquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
Amaaa weet jij of ergens van die dagkaartjes zijn?
Kijk maar naar die gebruiker Drug iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
same 4 alcoquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈquote:
oh ja dat rekende ik ook onder drugsquote:
Maar dit is alleen naar 1 plek en terug toch, zocht eigenlijk gewoon voor hele dag overal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm. https://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbart
Ben er bovenop gekomen, grotendeelsquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
Had je niet verwacht van me hequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat mooi dat er mannen zijn die zo denken.
Aah zo. Nee die zijn er nu nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dit is alleen naar 1 plek en terug toch, zocht eigenlijk gewoon voor hele dag overal.
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
Nee. Nu vind ik je leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van me he
Nee jij dan, jij doet niets anders dan continu dezelfde nummers posten. Van Lowkey bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈ
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈ
wrm alleen lichtgetint racistquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aan
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er bovenop gekomen, grotendeels
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aan
Negatief hoerenjongquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is wel vet trouwens ja
ligt je dag in puin? pak wat bruinquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.quote:
hahaquote:
ON-ZIN! Smaad en laster alomquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij doet niets anders dan continu dezelfde nummers posten. Van Lowkey bijvoorbeeld.
Mli7 shi nigh?quote:
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isquote:
Wat lieg je, jij noemt me altijd caramel. Of was VK dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ze is net een paki gekquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.
Als je mij gaat vergelijken met die mongool dan ben je dood voor mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat lieg je, jij noemt me altijd caramel. Of was VK dat.
beide skkltjes tho
Als je het zelf maar gelooft tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Mli7 shi nigh?
[..]
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isDrug
gvdquote:
Wah, kidayer enta?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Mli7 shi nigh?
[..]
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isDrug
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu is het tijd om de billen te schudden.Ow yeah. Laatste jaar dat ik nog uitging vooral hierop gedanst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van Marokkanen![]()
wat ergquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je mij gaat vergelijken met die mongool dan ben je dood voor mij.
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.quote:
die mijn huid matchen jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.
vergeet je verdriet, nak wat speedquote:
ze post vaak zonder make upquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.
Wat voor wapens? Met vuisten is voor onvoorbereide tokkies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom vechten dan positieve blije geit.
Dankzij drugs dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er bovenop gekomen, grotendeels
is sexy.quote:
Noel moet giechelen omdat zijn baas kwaad is dat er mannen op de vrouwenwc zitten te schijten, hij is wel mentaal een paar jaar verloren onderweg hoor.quote:
en jij hebt gister ook geademt, so what the fak tjapquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had je gister ook al gepost.
Gek dat je geen geld hebt zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt alles er aan doen om onze groep naar Ground Zero te krijgen dit jaar!
Ik ga sinds 3 jaar 1x per jaar naar een grote hardcore feest.quote:
praat gewn poepquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
nee helemaal niet, sws donkerder dn ik als je in rl life gaat vergelijken
RPG's.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor wapens? Met vuisten is voor onvoorbereide tokkies.
jij probeert je matige muzieksmaak te indoctrineren in de sc, maar daar hebben we deadprez dus al voorquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij hebt gister ook geademt, so what the fak tjap
Hoe kun je muziek indoctrineren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij probeert je matige muzieksmaak te indoctrineren in de sc, maar daar hebben we deadprez dus al voor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij probeert je matige muzieksmaak te indoctrineren in de sc, maar daar hebben we deadprez dus al voor
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor wapens? Met vuisten is voor onvoorbereide tokkies.
ja dat doe je zelfquote:
Oh ok. Nou neem Crip daarmee naartoe op je dagtripquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Voor de rest zie ik vrijwel geen feestjes.
jimmy ga van hzaw z'n account afquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slinkse praktijken worden uitgevoerd, ik doorzie dit
Weet niet of Crip dat gaat waarderen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok. Nou neem Crip daarmee naartoe op je dagtrip
Ik waardeer haar aanwezigheid hier ook niet sinds 10 minuten geleden maar ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of Crip dat gaat waarderen.
ja op zo'n jood uit palestina die gwn even donker als arabs zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
ffs je lijkt op n paki
mij vinden ze lijken op n jood
Laat me geen pic postem a zemmelquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ja op zo'n jood uit palestina die gwn even donker als arabs zijn
Jij bent best licht idd. Weet niet of dat door make up kwam?quote:
ik ben caramel, stimo is aangebrande caramel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
zitten jullie nou echt ruzie te maken wie het minst donker is
jimmy zou trots zijn
ga ook Defqonquote:
dis gon be guddddquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
2Nuts, kun jij mij misschien vertellen met wie ik allemaal ben gegaan van fok?
he does not support same-sex marriage.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=trump+about+gays
Zoek maar even op jouw naam zoals ik net deed en je vind zo 5 stuks. Al vergeten wie je hebt gehad dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
2Nuts, kun jij mij misschien vertellen met wie ik allemaal ben gegaan van fok?
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoek maar even op jouw naam zoals ik net deed en je vind zo 5 stuks. Al vergeten wie je hebt gehad dan?
echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehad
Verzinnen? het enige wat ik doe is op fok zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehad
Lol, oke. Bron dat ik seks heb gehad met Sala pleasequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verzinnen? het enige wat ik doe is op fok zoeken.
Als je nu eerder verstandiger was geweest dan had je je nu niet hoeven schamen dat je een slet bent. Gedane zaken.
Clinton is ook tegen homo'squote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Is Trump ook tegen homo's? Anders past Dear Mr. President straks vast ook wel bij Trump.
Nee hij zingt echt drums.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Drums hahahaha. Drugs natuurlijk gekke songtekst.
Kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nu eerder verstandiger was geweest dan had je je nu niet hoeven schamen dat je een slet bent. Gedane zaken.
Zoals ik net al zeiquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke. Bron dat ik seks heb gehad met Sala please.
goede cliffhanger dit. Morgen meer onthullingen. Ik zet de wekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
Laat 2NutZ met rust die jongen moet nu al bij de deur klaar staan om naar huis te scheuren.
terechtquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Ik blijf gewoon drugs zingen.
Nou ik slaap uit hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede cliffhanger dit. Morgen meer onthullingen. Ik zet de wekker
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeizoek maar even.. het staat allemaal nog op FOK!
Toevallig las ik dat net nog van sala idd. Enige wat ik doe is quotes lezen hoor
Als je het verder allemaal niet aan kan dien je maar een klacht in of log je uit.
17:00 voor mij. Succes!
Waarmee?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wowa Crack je gaat wel los de laatste tijd
Voor een kutuser ben je soms best aardig, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je opd e hoogte mattei
Voor een geestelijke beperkte imbeciel ben je soms best een fysiek beperkte imbecielquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor een kutuser ben je soms best aardig, ik kijk er naar uit.
Heheehhequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan moet je onmenselijk worden
Dadelijk auto in, even lekkere pomp zetten en dan kip maken
Ik heb dus geen idee wat je bedoeld?quote:
ohja, ik dacht koningsdag maar was bevrijdingsfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt awesome vorige week op bevrijdingsfestival.
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt awesome vorige week op bevrijdingsfestival.
Beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?
nee hoowrquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?
Hehehehehehe, deze man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag reageert op mijn posts maar was dat niet met die crack? dat ie vet zat te janken en haar ging opzoeken enzo en kan me ook nog wat herinneren over dat ie iets zei van dat ze een nieuwe vriend had en nogal visuele teksten zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |