quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeizoek maar even.. het staat allemaal nog op FOK!
Toevallig las ik dat net nog van sala idd. Enige wat ik doe is quotes lezen hoor
Als je het verder allemaal niet aan kan dien je maar een klacht in of log je uit.
17:00 voor mij. Succes!
Waarmee?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wowa Crack je gaat wel los de laatste tijd
Voor een kutuser ben je soms best aardig, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je opd e hoogte mattei
Voor een geestelijke beperkte imbeciel ben je soms best een fysiek beperkte imbecielquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor een kutuser ben je soms best aardig, ik kijk er naar uit.
Heheehhequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan moet je onmenselijk worden
Dadelijk auto in, even lekkere pomp zetten en dan kip maken
Ik heb dus geen idee wat je bedoeld?quote:
ohja, ik dacht koningsdag maar was bevrijdingsfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt awesome vorige week op bevrijdingsfestival.
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt awesome vorige week op bevrijdingsfestival.
Beetje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?
nee hoowrquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij stond toch als een sardientje in een blik op het veld?
Hehehehehehe, deze man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag reageert op mijn posts maar was dat niet met die crack? dat ie vet zat te janken en haar ging opzoeken enzo en kan me ook nog wat herinneren over dat ie iets zei van dat ze een nieuwe vriend had en nogal visuele teksten zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |