echt hèquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehad
Verzinnen? het enige wat ik doe is op fok zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehad
Lol, oke. Bron dat ik seks heb gehad met Sala pleasequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verzinnen? het enige wat ik doe is op fok zoeken.
Als je nu eerder verstandiger was geweest dan had je je nu niet hoeven schamen dat je een slet bent. Gedane zaken.
Clinton is ook tegen homo'squote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Is Trump ook tegen homo's? Anders past Dear Mr. President straks vast ook wel bij Trump.
Nee hij zingt echt drums.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Drums hahahaha. Drugs natuurlijk gekke songtekst.
Kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nu eerder verstandiger was geweest dan had je je nu niet hoeven schamen dat je een slet bent. Gedane zaken.
Zoals ik net al zeiquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke. Bron dat ik seks heb gehad met Sala please.
goede cliffhanger dit. Morgen meer onthullingen. Ik zet de wekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
Laat 2NutZ met rust die jongen moet nu al bij de deur klaar staan om naar huis te scheuren.
terechtquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Ik blijf gewoon drugs zingen.
Nou ik slaap uit hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede cliffhanger dit. Morgen meer onthullingen. Ik zet de wekker
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeizoek maar even.. het staat allemaal nog op FOK!
Toevallig las ik dat net nog van sala idd. Enige wat ik doe is quotes lezen hoor
Als je het verder allemaal niet aan kan dien je maar een klacht in of log je uit.
17:00 voor mij. Succes!
Waarmee?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Wowa Crack je gaat wel los de laatste tijd
Voor een kutuser ben je soms best aardig, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je opd e hoogte mattei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |