ja op zo'n jood uit palestina die gwn even donker als arabs zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
ffs je lijkt op n paki
mij vinden ze lijken op n jood
Laat me geen pic postem a zemmelquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ja op zo'n jood uit palestina die gwn even donker als arabs zijn
Jij bent best licht idd. Weet niet of dat door make up kwam?quote:
ik ben caramel, stimo is aangebrande caramel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
zitten jullie nou echt ruzie te maken wie het minst donker is
jimmy zou trots zijn
ga ook Defqonquote:
dis gon be guddddquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
2Nuts, kun jij mij misschien vertellen met wie ik allemaal ben gegaan van fok?
he does not support same-sex marriage.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=trump+about+gays
Zoek maar even op jouw naam zoals ik net deed en je vind zo 5 stuks. Al vergeten wie je hebt gehad dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
2Nuts, kun jij mij misschien vertellen met wie ik allemaal ben gegaan van fok?
Ja, dat deed ik, maar lijkt niet echt te kloppen. Verder heb ik jou echt nog NOOIT gesproken, zou je willen kappen met verzinnen met wie ik seks zou hebben gehadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoek maar even op jouw naam zoals ik net deed en je vind zo 5 stuks. Al vergeten wie je hebt gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |