Nee want iemand heeft dat verhaal gemaakt maar we weten niet wiequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een test om de reacties van jullie mede SC te bekijken ?
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Salatrel is niet zo lekker als mij.
In principe wel ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat Crack heel Fok afwerkt?
Iemand anders die van sociale experimenten geniet dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want iemand heeft dat verhaal gemaakt maar we weten niet wie
smakkeloosquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Scheer je weg lelijk persoon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik ben nu ook op de hoogte van alles. Ik weet alles tot in details plus wie er gesnitched heeft. Maar ik hou me er nu buiten.
Omdat ik twee vriendjes had via fokquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Dan heeft tli je net gePMedquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik ben nu ook op de hoogte van alles. Ik weet alles tot in details plus wie er gesnitched heeft. Maar ik hou me er nu buiten.
quote:
Welke lipjes =$?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen hangt nu aan mijn lippen.
dmquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen hangt nu aan mijn lippen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
klopt niks van inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Mozy het volgende:
Maar even serieus, bij salatrel was crack er open en bloot over en was er geen probleem, niemand die slet noemde. En nu word er in het topgeheim gedate en wordt er niks verteld omdat crack bang is slet genoemd te worden.
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Mozy het volgende:
Maar even serieus, bij salatrel was crack er open en bloot over en was er geen probleem, niemand die slet noemde. En nu word er in het topgeheim gedate en wordt er niks verteld omdat crack bang is slet genoemd te worden.
?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom wil je zo graag mensen van FOK hebben Crack?
Maar je ging wel samen op TC?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.
quote:
Je meet blijkbaar allemaal jongens van FOK, dan vraag ik me ook af wie je buiten FOK allemaal meetquote:
Ja. Maar dat mag die gene lekker zelf bekend maken als hij/zij zo eerlijk is.quote:
Niks maar wel sletten met fokkers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef n8n het volgende:
Nu nog 1 ding waar ik niet uit ben, wat is er mis met sletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |