Ja dat was ook mn vriendje, alleen een beetje snel en volgens mij weet iedereen ook ect wel dat dat een fout wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij weet echt wel dat ik het over ZH heb hooorrrr
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef moomoo het volgende:
ah, crack en mouzur zaten mij laatst ook weg te werken zodat ze alleen nog met z'n tweeen op TC waren.
DISCUSS
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Oh mijn godHoe oud zijn jullie?
Is dit de brugklas. Wat maakt het uit of die twee wel of niet wat hebben gedaan?
En wie het heeft doorverteld? Is niemands zaak behalve die van grid en crack.
Toch heb ik stiekem wel een beetje genoten van de drama.
Heb nooit in de brugklas gezeten probeer mijn verlies in te halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Oh mijn godHoe oud zijn jullie?
Is dit de brugklas. Wat maakt het uit of die twee wel of niet wat hebben gedaan?
En wie het heeft doorverteld? Is niemands zaak behalve die van grid en crack.
Toch heb ik stiekem wel een beetje genoten van de drama.
een vriendje op de eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat was ook mn vriendje, alleen een beetje snel en volgens mij weet iedereen ook ect wel dat dat een fout was.
Niet, en was niet eens een hamburger, crack had zo'n ranzige groenten ding.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:55 schreef Insomnium het volgende:
Sinds wanneer is samen een hamburger eten een date ?
Hater. Die is lekker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet, en was niet eens een hamburger, crack had zo'n ranzige groenten ding.
leuker zonder contextquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
crack had zo'n ranzige groenten ding.
yay voor vegetarische chicks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lol ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dus al die heisa omdat 2 users bij de fucking mac gegeten hebbenżquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef wise het volgende:
[..]
dus al die heisa omdat 2 users bij de fucking mac gegeten hebbenż
Mja ik snap het ook niet echt, maar zal wel iets van Fok zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lol ..
Hoop drama om niets dus.
Wel vermakelijk leesvoer.
Was het wel gezellig ?
Dat is wel het belangrijkste.
In dat geval ben je goed bezigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb nooit in de brugklas gezeten probeer mijn verlies in te halen
Nou, dat is de enige meet waar ik spijt van heb ne die kut wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
een vriendje op de eerste ontmoeting?
En ik weet ook wel dat het fout is.
Dus grid is geen hunk met een 20 inch penis?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat is de enige meet waar ik spijt van heb ne die kut was.
Ik ben meer van het ventileren dan achterbakse shit achter gesloten deuren, sue mequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
In dat geval ben je goed bezig
Maar er bloeit dus liefde op tussen die twee?
Dat is toch lief
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey lieverdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Sorry maar ik krijg net een PM van iemand die het verhaal in geuren en kleuren verteld inc details. En die het vanaf het begin al gehoord heeft. Dus ik ga me er niet meer mee bemoeien. Ik weet genoeg nu.
beetje lekker maken hequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Sorry maar ik krijg net een PM van iemand die het verhaal in geuren en kleuren verteld inc details. En die het vanaf het begin al gehoord heeft. Dus ik ga me er niet meer mee bemoeien. Ik weet genoeg nu.
oho, denk je dat het voorbij is, hoor je ineens dit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik krijg ook echt nooit underground info.
best wel, omdat crack wist dat als iemand er achter zou komen ze meteen als slet bestempeld werd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Chai het volgende:
Hallo wie trapt hier nou in. Anders had het toch nooit geboeid snitchditdatzuszo.Dan maakte dat ook niet uit.
Nee ik loop het niet lekker te maken, maar er worden mensen vals beschuldig terwijl iemand het gewoon zelf allemaal in alle details heeft lopen vertellen. Vind ik erg jammer.quote:
Batsen of camsex?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Chai het volgende:
Hallo wie trapt hier nou in. Anders had het toch nooit geboeid snitchditdatzuszo.Dan maakte dat ook niet uit.
idd ik denk dat ze ipv hamburger worst heeft gegeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Chai het volgende:
Maar hij was wel kaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat is de enige meet waar ik spijt van heb ne die kut was.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd ik denk dat ze ipv hamburger worst heeft gegeten.
Ja die was met die aanslag bezig sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Chai het volgende:
Dus eigenlijk was het een test om de reacties van jullie mede SC te bekijken ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
best wel, omdat crack wist dat als iemand er achter zou komen ze meteen als slet bestempeld werd.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er ook gevingerd is.
Niet als het bij een gewone date zou blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
best wel, omdat crack wist dat als iemand er achter zou komen ze meteen als slet bestempeld werd.
Dat was toch ook niet zo met Salatrel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die was met die aanslag bezig sowieso
kut maisnonquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Salatrel is niet zo lekker als mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet zo met Salatrel.
die wilde ik makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |