Crack neukt wel met veel fokkers zeg.quote:
l0t lijkt er aardig van overtuigd te zijn dat er seks is geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Nyce het volgende:
Dus deze hele drama soap gaat over een hamburgertje eten bij de Mac?!
sowieso mensen van internet die meeten, dat gaat altijd 10x zo snel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
We kunnen ons de vorige meets van Crack nog herinneren.
Ok ok nu heeft officieel iedereen ontkentquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef fyah het volgende:
He Ally, team anders gewoon ff samen met lot om te zeggen dat ik de bron wasecht jouw stijl.
Ja doei dan worden we dadelijk gepest omdat we snitchen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
hey kankerboelers waarom paast niemand me informatie over desbetreffende situatie
Omdat dat heel normaal is bij een meet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denkt iedereen meteen aan seks bij een meet?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Chai het volgende:
Zullen we een grote SC meet houden en dan gaan we het moordspel doen en dan moet iedereen alibi's hebben en zo, dan komen we er wel achter.
oh niks aan de hand dus,quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Oke Grid en Crack zaten op tinychat samen, meerdere mensen hebben dat gezien. De meeste kunnen wel raden wat er op zo'n avond gebeurd prima. Vervolgens word het echte verhaal tegen 3 mensen verteld maar iedereen wist al wat er afspeelde. Dus wat is dan nu het probleem? En waarom worden er nu mensen beschuldigd als iedereen er toch al van wist.
wat gebeurd er op zo'n avond?serieusquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Oke Grid en Crack zaten op tinychat samen, meerdere mensen hebben dat gezien. De meeste kunnen wel raden wat er op zo'n avond gebeurd prima. Vervolgens word het echte verhaal tegen 3 mensen verteld maar iedereen wist al wat er afspeelde. Dus wat is dan nu het probleem? En waarom worden er nu mensen beschuldigd als iedereen er toch al van wist.
je zei net nog tegen mij NOOIT prive te hebben gepraat met dr. beetje terug aan het vallen die defensie hier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef n8n het volgende:
[..]
toen het op TC al bekend was vroeg lot mij naar meer info met zo'n privepopup waar ik cryptisch op geantwoord heb
Dus Crack heeft toch der tieten laten zien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
dat ben ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben het wel echt als aller aller aller laatste te weten gekomen zie ik
Dat was na dat het bekend was en bestond uit 5 regelsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef fyah het volgende:
[..]
je zei net nog tegen mij NOOIT prive te hebben gepraat met dr. beetje terug aan het vallen die defensie hier?
heerlijk topic. simpel vermaak
Hey halloquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Misschien was het wel een lurker van deze sc die nooit post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ging werken.. ik lees dit drama straks wel verder
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Niet waar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Dude 't verhaal is nu duidelijk verteld dus ga niet je eigen draai der aan geven.
Er zijn 3 verhalen, seks, hamburger, tinychat camsex.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Dude 't verhaal is nu duidelijk verteld dus ga niet je eigen draai der aan geven.
nee want we horen 3 verschillende verhalen ofzo dus het is helemal niet duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Hoho!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben vrij van alle blaam, dus jullie boelers zoeken het maar lekker uit. Ik ga Nigella kijken met mijn schatje Chris.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef fyah het volgende:
He Ally, team anders gewoon ff samen met lot om te zeggen dat ik de bron wasecht jouw stijl.
1 hoeft ander niet uit te sluiten -dit is geen statement maar een logische redering-quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Er zijn 3 verhalen, seks, hamburger, tinychat camsex.
Ja en 1 verhaal wat klopt en dat is net verteld door grid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Tegen wie is dit bedoelt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Jij weet echt wel dat ik het over ZH heb hooorrrrquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja met een pijnlijke pols naar huis, en die daarvoor was met mn ex.
tinychat camsex in klbsc¿ heel verstandigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:52 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja, zodra ze crack horen is 't seks en ik kan 100 keer zeggen dat het logisch is seks te hebben met je vriendje, they dont care.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef Gridlok het volgende:
Haha wel typisch dat je gelijk had crack
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Oh mijn godHoe oud zijn jullie?
Is dit de brugklas. Wat maakt het uit of die twee wel of niet wat hebben gedaan?
En wie het heeft doorverteld? Is niemands zaak behalve die van grid en crack.
Toch heb ik stiekem wel een beetje genoten van de drama.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Oh mijn godHoe oud zijn jullie?
Is dit de brugklas. Wat maakt het uit of die twee wel of niet wat hebben gedaan?
En wie het heeft doorverteld? Is niemands zaak behalve die van grid en crack.
Toch heb ik stiekem wel een beetje genoten van de drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |