lol, kom je stoer doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Via jou OF via Crack, en als je dat niet snapt ben je incompetent, sorry.
Niet zoveel denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef wise het volgende:
wat zou er gebeuren als, 4ebe, crack en maisnon op 1 kamer zouden zitten.
I wonder
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Via jou OF via Crack, en als je dat niet snapt ben je incompetent, sorry.
Chai, jij bent lief. Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar vriend heeft FOK! gehackt.
En msn. En andere plaatsen waar er over gepraat is.
Van Gridlok!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
Als iedereen nu even verteld van wie ze het weten zijn we er zo uit!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel dat grid en ik dat niet tegen lot hebben verteld en dat 't dus van iemand anders komt en wie dat, blijft een raadsel.
Beetje infantiel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee niks stoer doen, stating the obvious. Kan je zelf toch ook wel nagaan?
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Allure_ het volgende:
Mensen, Lot is de missing key in dit verhaal. Geloof me, zij heeft alle antwoorden.
Spannender dan de laatste aflevering van Lostquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Allure_ het volgende:
Mensen, Lot is de missing key in dit verhaal. Geloof me, zij heeft alle antwoorden.
Om drama maximaal in omvang te laten toenemen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.
Lot is wel slimquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als L0t. slim is geeft ze haar bronnen niet prijs.
+1quote:
quote:
je schijnt het jammer te vindenquote:
Dat. En om gewoon over inside information te blijven beschikken natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om drama maximaal in omvang te laten toenemen?
Dat ik met hun op een hotelkamer moet zitten?quote:
Mijn opa werd ook kaal, was direct einde verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik scheer mn kop kaal ik kan er niet meer tegen
Ja je had gewoon je mond moeten houden en niets tegen iemand vertellen als er nu zo'n drama van gemaakt word.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Crack_ het volgende:
dat er weinig gaat gebeurenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik met hun op een hotelkamer moet zitten?
Even quoten voordat iemand anders gezegd heeft dat Crack kaal isquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je had gewoon je mond moeten houden en niets tegen iemand vertellen als er nu zo'n drama van gemaakt word.
Ja kom op zeg, we zijn nu allemaal eerlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef L0t.. het volgende:
Nee ik ga niet zeggen van wie ik het weet want dan hoor ik nooit meer iets
Maar laat ik zeggen dat iemand gewoon 1 en 1 bij elkaar op heeft geteld, vermoedde dat crack en grid seks hebben gehad en ik heb gewoon wat rondgevraagd.
hit mequote:
was ik het want dan moet ik even naar de dokter voor geheugenverliesquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef L0t.. het volgende:
Maar laat ik zeggen dat iemand gewoon 1 en 1 bij elkaar op heeft geteld, vermoedde dat crack en grid seks hebben gehad en ik heb gewoon wat rondgevraagd.
quote:
He he. Wel veilig he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:42 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |