Hoe weten lot en allure 't dan, niet van mij want ik had toen echt nog niks gezegd, ik zei dat pas een uur later en toen was 't al bekend?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dan geef je het al toe tegenover Lot. Dus dan is er toch helemaal niet geluld?
ik weet het niet, maar grid heeft neit met lot want haar vriend ziet er anders uitquote:
Nee man 3 druppels waterquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar grid heeft neit met lot want haar vriend ziet er anders uit
Dan moeten het iemand zijn geweest aan wie je het verteld had, en volgens jou wisten maar 2 mensen het.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weten lot en allure 't dan, niet van mij want ik had toen echt nog niks gezegd, ik zei dat pas een uur later en toen was 't al bekend?
Inderdaadquote:
Waar haal je deze onzin vandaan? Serieus niemand heeft lopen haten op grid lot of op jou man, das echt onzinquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Allure_ het volgende:
De enige die dus to blame is, is Gridlok. En die lult er vrolijk over heen.
Gaat crack lopen haten op lot en mij, omdat wij ook eens wat horen.
Hoeissut.
Ehm... kijk eens beter dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar grid heeft neit met lot want haar vriend ziet er anders uit
Aan de zijkant van je phone zit een switch, als je die omzet staat ie op stil maar trillt ie wel. Dat kan je niet uitzetten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe stel je in dat je iPhone bij WhatsApp en smsjes en emails én niet trilt, én geen geluid maakt?
ook dan kan je trillen uitschakelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan de zijkant van je phone zit een switch, als je die omzet staat ie op stil maar trillt ie wel. Dat kan je niet uitzetten.
gekekenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan de zijkant van je phone zit een switch, als je die omzet staat ie op stil maar trillt ie wel. Dat kan je niet uitzetten.
goede timing welquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dat tijdens de zomerstop van GTST
Haha lekker stoken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoeissut.
Gridje is niet de gene die dit veroorzaakt heeft hoor, die heeft al die tijd zijn mond gehouden. Alleen ik wist het van Grid en heb al die tijd mijn mond gehouden. Terwijl iedereen het blijkbaar al wist kwam ik 2 dagen terug achter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoeissut.
quote:
Dat zeg ik niet. Praat ik nu echt Chinees?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan? Serieus niemand heeft lopen haten op grid lot of op jou man, das echt onzin?
Nee, enkel Chlamydia. Zie overigens wel dat je voorgaande note ook over het posten van DM's ging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ludo je hebt me toch geen note gegeven he voor die afbeeldingen?
Nee, want wat je zegt klopt nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Praat ik nu echt Chinees?Oke, nog 1 keer.
Jij en grid. Jij vertelt er niemand over. Dus MOET grid het tegen SC'ers hebben verteld. SC'ers hebben het doorverteld. Uiteindelijk krijgen lot en ik het te horen. Wij willen graag opheldering. Wij vragen het aan jou. Wij zijn de boosdoeners.
Snap je het?
Jij denkt dat ik dat soort dingen vertel aan " mensen " zoals jou?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij en grid. Jij vertelt er niemand over. Dus MOET grid het tegen SC'ers hebben verteld. SC'ers hebben het doorverteld. Uiteindelijk krijgen lot en ik het te horen. Wij willen graag opheldering. Wij vragen het aan jou. Wij zijn de boosdoeners.
Snap je het?
dus 2 users hebben gedate. so whatquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap je het?
En dat zelfde geldt voor mij jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gridje is niet de gene die dit veroorzaakt heeft hoor, die heeft al die tijd zijn mond gehouden. Alleen ik wist het van Grid en heb al die tijd mijn mond gehouden. Terwijl iedereen het blijkbaar al wist kwam ik 2 dagen terug achter.
Oh zeker om die in mijn fobo? Ik dacht dat die jongeman aan het bluffen was maar hij slingerde me mooi wel een ban aan de broek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, enkel Chlamydia. Zie overigens wel dat je voorgaande note ook over het posten van DM's ging.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Nyce het volgende:
Crack heeft met Grid gecamsext en Grid heeft het doorverteld?
quote:
niet maisnonquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef n8n het volgende:
Sorry Maisnon die in een pile of shit beland is
Nee. Grid heeft het alleen tegen mij verteld. En Crack blijkbaar alleen tegen fyah en n8n. Ik ben het niet geweest want heb al die tijd mijn bakkes gehouden terwijl ik er 2 dagen terug achter kwam dat de hele sc het al wist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap je het?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh zeker om die in mijn fobo? Ik dacht dat die jongeman aan het bluffen was maar hij slingerde me mooi wel een ban aan de broek.
Er is geen probleem alleen iemand heeft lopen snitchen thats allquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het dan en wat is het probleem?
Alsjeblieft niet, nee. Ik zeg toch ook niet dat ik het van jou heb gehoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat soort dingen vertel aan " mensen " zoals jou?
blijkbaar voor degene jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel spannend voor iemand die de hele dag zit te kwijlen op een forum.
oh shiquote:
je mag mn naam best noemen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen probleem alleen iemand heeft lopen snitchen thats all
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |