Ja dat dacht ik ook wist niet wie me aan het fucken was omdat ik van Crack weer andere shit hoorde. Ik snap er ook geen reet van vandaar dat ik het nu ff openbaar gooi want ik kan niet tegen ondergrondse rattenshitquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god zeg. HOE kan ik nou een ander bericht bedoelen, als dat het ENIGE bericht is wat je me OOIT gestuurd hebt? Ik snap soms niet zo goed, waarom het zo lastig is voor jullie om na te denken.
Overigens staat dit geheel los van dat andere verhaal van je. Waar ik ook geen reet van snap. PM me anders even, als ik beschuldigd word van dingen
.
Dat regel je goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
ya, veel gedaan en mooi weer gehadover een maandje weer 2 weken weg
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap dat hele verhaal niet en toch word ik 3x genoemd. Ballin.
is dat ene besproken waar niet over gesproken mocht wordenżquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook wist niet wie me aan het fucken was omdat ik van Crack weer andere shit hoorde. Ik snap er ook geen reet van vandaar dat ik het nu ff openbaar gooi want ik kan niet tegen ondergrondse rattenshit
Kerst in London lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat regel je goed.
Ik mag pas over een jaartje weer.
Tenzij ik met de kerst weer naar Engeland vlucht.
Oke oke, maar ben ik nu weer onschuldig bevondenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook wist niet wie me aan het fucken was omdat ik van Crack weer andere shit hoorde. Ik snap er ook geen reet van vandaar dat ik het nu ff openbaar gooi want ik kan niet tegen ondergrondse rattenshit
1 jaar gratis voor Android telefoonsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oh kut ik moet natuurlijk whatsapp kopen, dus ik moet toch een creditcard of zo hebben.
It is!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
Kerst in London lijkt mij ook wel leuk
Ga naar je papa's computer, login op zijn account. ga naar whatsapp, kopen als geschenk, vul je eigen email in. Ga naar je eigen computer, login op email, open dat mail, click that button. tada.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oh kut ik moet natuurlijk whatsapp kopen, dus ik moet toch een creditcard of zo hebben.
ach, voor 1 keertje maakt dat toch niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It is!![]()
Supersfeer daar dan.
Jammer dat alles in de winkel zo teringduur is.
Vorig jaar kerst in Londen gevierdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
Kerst in London lijkt mij ook wel leuk
Ik hoorde shit waarvan ik dacht dat het oké was om die persoon te geloven. Ben blij dat ik het op tafel gegooid heb, nu alleen nog de beef waarom mijn fobo-bericht niet episch genoeg wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, maar ben ik nu weer onschuldig bevonden?
Alleen lot is een beetje aan het rommelen geweest, ik weet echt van niks. Ik ben gewoon goed in bluffen om informatie los te peuteren.
Please download the latest version of WhatsApp Messenger and enjoy our service free for 1 year! During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Heb je serieus maar recht op een jaar whatsapp? Dat zou wel fucked zijn.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Heb je serieus maar recht op een jaar whatsapp? Dat zou wel fucked zijn.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga naar je papa's computer, login op zijn account. ga naar whatsapp, kopen als geschenk, vul je eigen email in. Ga naar je eigen computer, login op email, open dat mail, click that button. tada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |