Als zulke mensen echt bestaan wil ik thee met ze drinkenquote:
Niet kunnen en/of mogen internetten zou in mijn geval ervoor zorgen dat ik helemaal niks meer uitvoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is juist goed.
Maar jij bent gewoon een lambal. Bij veel bedrijven mag en kan je gelukkig helemaal niet internetten tijdens werktijd.
CSS3 vind ik stiekem geiler voor de basics, moet die mogelijkheden nog ff snel aanlerenquote:
Ik zou daar he-le-maal para van worden, niks doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet kunnen en/of mogen internetten zou in mijn geval ervoor zorgen dat ik helemaal niks meer uitvoer
Maar goed, volgende week sollicitatie bij een ander bedrijf in de hoop dat ze gewoon wat meer werk hebben.
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
CSS3 vind ik stiekem geiler voor de basics, moet die mogelijkheden nog ff snel aanleren
Op mijn school gebruiken zelfs de ICT'ers nog IEquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgen
Gewoon uitkleden die handel, als het moet IE6 zonder stylesheetquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ICT'ers zijn dan ook vaak dinosauriërsquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op mijn school gebruiken zelfs de ICT'ers nog IE
Ja, ik ook hoor. Ik ben blij als er wat te doen is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou daar he-le-maal para van worden, niks doen.
Goed je best doen tijdens de sollicitatie dan.
Ally kan niet, ze moet werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
Wat lees ik nu? Ik en Ally mogen shoppen op Bobby's kosten? Nice.
diskriminatziequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
Inderdaad. Als het aan hun lag werkten we nog op Windows XP met IE6 want je zal eens iets nieuws proberenquote:
Je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Ik ben blij als er wat te doen is.En uiteraard. Dan gaan jullie me misschien nog missen hier.
Jij mag voor mij gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
alsof shoppen bij de bristol zo leuk isquote:
Subtiel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Ik gun jou gewoon een degelijke baan, waar je voldoening uit kunt scheppen. Als je dat bereikt, zullen wij je niet missen. Dan weten we dat je beter af bent.
Bristol? Klinkt als een sigarettenzaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
alsof shoppen bij de bristol zo leuk is
Je zou niks doorvertellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
Bobby neemt me echt niet meer naar de bristol hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
het is ally en ik niet ik en ally.... .heb je vmbo gedaan ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
Inderdaad. Scapino op z'n minst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bobby neemt me echt niet meer naar de bristol hoor.
Rangorde, vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is ally en ik niet ik en ally.... .heb je vmbo gedaan ofzo?
Keihardquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ally heeft volgens mij een dure smaak, dus doe je best.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ga liever samen met Ally shoppen.
Ik ben belangrijk vandaar dat ik mezelf als eerst opnoem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
En dan moet er zeker ook een huis omheen? Daar trap ik niet in, dame.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Allure_ het volgende:
Bobby, je mag wel een vleugel voor me kopen. Dan ben je echt mijn beste vriend.
En dan Yann tiersen oefenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Allure_ het volgende:
Kan jij piano spelen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Allure_ het volgende:
toch niet zo moeilijkquote:
Zulke grapjes durf ik bij Ally niet meer te maken. Die maakt me virtueel af dan.quote:
Nee, hoor. Alleen een vleugel. Dan ga ik op straat spelen, net zo lang tot ik het geld bij elkaar heb gespeeld voor een riant huisquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan moet er zeker ook een huis omheen? Daar trap ik niet in, dame.
Nee hoor, alleen jij kan zoiets lomps bedenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |