Als zulke mensen echt bestaan wil ik thee met ze drinkenquote:
Niet kunnen en/of mogen internetten zou in mijn geval ervoor zorgen dat ik helemaal niks meer uitvoerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is juist goed.
Maar jij bent gewoon een lambal. Bij veel bedrijven mag en kan je gelukkig helemaal niet internetten tijdens werktijd.
CSS3 vind ik stiekem geiler voor de basics, moet die mogelijkheden nog ff snel aanlerenquote:
Ik zou daar he-le-maal para van worden, niks doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet kunnen en/of mogen internetten zou in mijn geval ervoor zorgen dat ik helemaal niks meer uitvoer
Maar goed, volgende week sollicitatie bij een ander bedrijf in de hoop dat ze gewoon wat meer werk hebben.
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef n8n het volgende:
[..]
CSS3 vind ik stiekem geiler voor de basics, moet die mogelijkheden nog ff snel aanleren
Op mijn school gebruiken zelfs de ICT'ers nog IEquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgen
Gewoon uitkleden die handel, als het moet IE6 zonder stylesheetquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu IE nog verbieden zodat we niet de halve site hoeven te verbouwen om het daar werkend te krijgen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ICT'ers zijn dan ook vaak dinosauriërsquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op mijn school gebruiken zelfs de ICT'ers nog IE
Ja, ik ook hoor. Ik ben blij als er wat te doen is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou daar he-le-maal para van worden, niks doen.
Goed je best doen tijdens de sollicitatie dan.
Ally kan niet, ze moet werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
Wat lees ik nu? Ik en Ally mogen shoppen op Bobby's kosten? Nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |