Die is toch bij de Marine gegaan ofzo. In ieder geval sindsdien niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef Mozy het volgende:
jitzzze niet te vergeten, wat is eigenlijk gebeurd met hem?
het laatste wat ik me nog kan herinneren is dat hij aan het surveilleren was bij examens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is toch bij de Marine gegaan ofzo. In ieder geval sindsdien niks meer van gehoord.
Hij post nog steeds, maar niet meer in deze sc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is toch bij de Marine gegaan ofzo. In ieder geval sindsdien niks meer van gehoord.
Wolvendagen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:34 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wie zijn de lekkerste? Na Tli natuurlijk.
Haha daar ga ik me niet aan wagenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:34 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wie zijn de lekkerste? Na Tli natuurlijk.
Bt, Liiszle en Krentenbol. En Ally, maar die zit er nog steedsquote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef Salatrel het volgende:
buy the ticket, take the ride
which seat can i take?
Ohquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij post nog steeds, maar niet meer in deze sc.
Lis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt, Liiszle en Krentenbol. En Ally, maar die zit er nog steeds
[..]
Nee.
Kom je wel buiten ?quote:
Die ken ik allemaal niet, en ik weet niet eens hoe Ally er uit zietquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt, Liiszle en Krentenbol. En Ally, maar die zit er nog steeds
[..]
Nee.
noob, echte sc'ers hebben naaktfotos van al die vrouwen gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal niet, en ik weet niet eens hoe Ally er uit ziet.
Ok Lis had niet echt een killerbody natuurlijk, maar ik vond haar gezichtje altijd liefquote:
Wat is het wachtwoord dan? PlasserInDeAsser werkte niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef Mozy het volgende:
Chai.zip stelt niks voor, Chai.rar is waar de echte goodstuff te vinden is.
Heb je al Oh my kont geprobeerd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is het wachtwoord dan? PlasserInDeAsser werkte niet.
Ah, dat was hem. thanks!quote:
Jij mag mij niet omdat je vriendin ongevraagd een kont foto naar me stuurdequote:Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef Mozy het volgende:
Nyce, je bent gewoon niet eens grappighoe krijg je dat voor elkaar.
Oh, dat doet ze wel vaker hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
Jij mag mij niet omdat je vriendin ongevraagd een kont foto naar me stuurde
Heb ik ook wel eens gehad ja. Vervolgens ontving ik het gewoon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef Mozy het volgende:
wat is dit voor onzin, gister iets besteld, kan het gewoon nog steeds niet volgen, en als het goed is, is het morgen hier.
Komt het met postnl?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:58 schreef Mozy het volgende:
wat is dit voor onzin, gister iets besteld, kan het gewoon nog steeds niet volgen, en als het goed is, is het morgen hier.
ja, heilige neuk de vorige keer ook al.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt het met postnl?
Dan is het normaal dat je het niet kan volgen.
Waarom niet? Is de barcodescanner aan het staken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt het met postnl?
Dan is het normaal dat je het niet kan volgen.
Ken het met het versturen van pakketjes, erg irritant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, heilige neuk de vorige keer ook al.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Is de barcodescanner aan het staken?
quote:
Nee, maar alles gaat heel langzaam en ze schakelen het pas in, als je dat pakketje al lang en breed hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef BobbyB het volgende:
Maar ze hebben serieus Track & Trace uitgeschakeld? That totally takes out the fun in online shopping.
Altijd F5en op die pagina
Meer werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een hekel aan herfstcollecties.
Ik wil zo veel kopen maar heb niet genoeg geld.
tvp voor de modeshowquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:14 schreef L0t.. het volgende:
Oh ik kan mijn h&m-pakketje nog wel gewoon volgen, chauffeur is onderweg
Hoe vind je eigenlijk makkelijk je post terug dan? Ik zocht laatst een post van me maar dan moet ik alle 13 pagina's van een topic door om mijn posts te zoeken.quote:
Ok sorry..quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:35 schreef MouzurX het volgende:
Als je dat niet weet ben je echt te nieuw om in de sc te mogen posten.
Feestje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Gridlok het volgende:
Lekker, maandag/dinsdag huis voor mezelf.
Vroeger kon je geen topics volgen dus postte mensen "tvp" om het topic te volgen in myAT zeg maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Hoe vind je eigenlijk makkelijk je post terug dan? Ik zocht laatst een post van me maar dan moet ik alle 13 pagina's van een topic door om mijn posts te zoeken.
[..]
Ok sorry..
ROOOAD TRIPquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:01 schreef Salatrel het volgende:
van brussel naar schiphol om vervolgens naar de grens met belgië te reizen met OV?
Maikuuul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Eerder richting Maastricht. Wie woont daar?
Nou gefeliciteerd. Is toch niet echt boeiend op welke plek je uit de kut van je moeder bent gekropen.quote:
Ik ben daar uit mijn leefomgeving weggerukt en als ik Maastricht ergens zie staan leef ik weer helemaal op, sorry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Is toch niet echt boeiend op welke plek je uit de kut van je moeder bent gekropen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |