Ken het met het versturen van pakketjes, erg irritant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, heilige neuk de vorige keer ook al.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet? Is de barcodescanner aan het staken?
quote:
Nee, maar alles gaat heel langzaam en ze schakelen het pas in, als je dat pakketje al lang en breed hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef BobbyB het volgende:
Maar ze hebben serieus Track & Trace uitgeschakeld? That totally takes out the fun in online shopping.
Altijd F5en op die pagina
Meer werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een hekel aan herfstcollecties.
Ik wil zo veel kopen maar heb niet genoeg geld.
tvp voor de modeshowquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:14 schreef L0t.. het volgende:
Oh ik kan mijn h&m-pakketje nog wel gewoon volgen, chauffeur is onderweg
Hoe vind je eigenlijk makkelijk je post terug dan? Ik zocht laatst een post van me maar dan moet ik alle 13 pagina's van een topic door om mijn posts te zoeken.quote:
Ok sorry..quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:35 schreef MouzurX het volgende:
Als je dat niet weet ben je echt te nieuw om in de sc te mogen posten.
Feestje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Gridlok het volgende:
Lekker, maandag/dinsdag huis voor mezelf.
Vroeger kon je geen topics volgen dus postte mensen "tvp" om het topic te volgen in myAT zeg maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Hoe vind je eigenlijk makkelijk je post terug dan? Ik zocht laatst een post van me maar dan moet ik alle 13 pagina's van een topic door om mijn posts te zoeken.
[..]
Ok sorry..
ROOOAD TRIPquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:01 schreef Salatrel het volgende:
van brussel naar schiphol om vervolgens naar de grens met belgië te reizen met OV?
Maikuuul.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Eerder richting Maastricht. Wie woont daar?
Nou gefeliciteerd. Is toch niet echt boeiend op welke plek je uit de kut van je moeder bent gekropen.quote:
Ik ben daar uit mijn leefomgeving weggerukt en als ik Maastricht ergens zie staan leef ik weer helemaal op, sorry.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Is toch niet echt boeiend op welke plek je uit de kut van je moeder bent gekropen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |