Dat maakt me echt niks uit hoor. Er zijn maar een aantal mensen binnen de SC waar ik het niet van pik, maar die zijn nu niet hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Je roept het wel op jezelf af jezus man![]()
waarom zeg je niet gewoon neuken ;squote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het record staat op 10 dagen niet fappen. Maar in die tien dagen zaten uiteraard wel meerdere dagen waarop er flink veel andere dingen gebeurden die de druk aardig wegnamen.
goed gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat maakt me echt niks uit hoor. Er zijn maar een aantal mensen binnen de SC waar ik het niet van pik, maar die zijn nu niet hier
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel dat bericht zijn.
Dan is Ally meteen weer wild achter haar computertje.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Geloof je soms niet in het bestaan van woknoks?
Kan hij even een kleur sturen om te laten zien hoeveel extra neger hij nu is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Allure_ het volgende:
Alweer nieuws uit Brazilie. Otis maakt wel wat mee zo
.
Schiphol.
oh nee, ik vergis me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
huh waar dan? ik zie wel 2 go for its die aan elkaar zitten
Dat gaat fucking met synchroniseren als hij andere dingen op zijn phone heeft staan als jou. Volg nu maar gewoon mijn advies op en registreer je account in de Appstore ipv iTunes store.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Problem solved, account van papa gebruiken.
Oh coņo, kan dat ook via de iPhone zelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat gaat fucking met synchroniseren als hij andere dingen op zijn phone heeft staan als jou. Volg nu maar gewoon mijn advies op en registreer je account in de Appstore ipv iTunes store.
Nee, De appstore in iTunes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh coņo, kan dat ook via de iPhone zelf?
quote:
Zo ongeveerquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij even een kleur sturen om te laten zien hoeveel extra neger hij nu is?
ik mis gele ogen en witte tandenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
[ afbeelding ]. Komt door de sinaasappels die hij eet
.
Is het een zij? ze probeert je te hosselen. Je hebt zeker een pic gestuurd met je geile handen erbij op.quote:
Volgens mij een hijquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het een zij? ze probeert je te hosselen. Je hebt zeker een pic gestuurd met je geile handen erbij op.
wat kutquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef Chai het volgende:
Huh sinds wanneer blijven plaatjes zo in quotes.
Soap.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef n8n het volgende:
Ik krijg opeens berichten dat ik een rat ben omdat ik shit heb doorgespeeld, "bedankt voor je bericht" Allure_ mag ik weten welk bericht want ik krijg nu een emmer stront over me heen voor iets waar ik me niet bewust van ben.
Vrij apart ook dat je het daadwerkelijke bericht -"Slikken en doorgaan, goede instelling-" in je fobo verwijderd hebt.
Tevens hoor ik dat ik aan Lot. hetzij Allure dingen heb doorgespeeld betreft Crack_ en Gridlok waar ik niks van weet. Heb gehoord dat er bewijs van is dus dat zie ik graag in. Wil iedereen die mij een rat vind dat meteen even laten weten dat weet ik meteen waar ik aan toe ben.
Bedankt
Oh ik ben precies op het goede moment online.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef n8n het volgende:
Ik krijg opeens berichten dat ik een rat ben omdat ik shit heb doorgespeeld, "bedankt voor je bericht" Allure_ mag ik weten welk bericht want ik krijg nu een emmer stront over me heen voor iets waar ik me niet bewust van ben.
Vrij apart ook dat je het daadwerkelijke bericht -"Slikken en doorgaan, goede instelling-" in je fobo verwijderd hebt.
Tevens hoor ik dat ik aan Lot. hetzij Allure dingen heb doorgespeeld betreft Crack_ en Gridlok waar ik niks van weet. Heb gehoord dat er bewijs van is dus dat zie ik graag in. Wil iedereen die mij een rat vind dat meteen even laten weten dat weet ik meteen waar ik aan toe ben.
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |