is dat een ja of nee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben het aan het leren. Heb er de afgelopen maanden alleen geen tijd voor gehad, helaas.
Hoe ben je tot deze wijsheid gekomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Nyce het volgende:
[..]
Je hoeft dit soort vragen niet met ja of nee te beantwoorden heb ik gister geleerd.
tu[acquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Real niggers get to go to heaven. How long will they mourne me.
Heeft een wijs persoon mij hier geleerd.quote:
Vis een optie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef Nyce het volgende:
[..]
Heeft een wijs persoon mij hier geleerd.
Stel jij vraagt: Kun jij piano spelen?
Dan is dit een geldig antwoord: Heb jij gister vis gegeten?
Een tweedehands van Steinway & Sons kost maar ¤ 84.900,-quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hoor. Alleen een vleugel. Dan ga ik op straat spelen, net zo lang tot ik het geld bij elkaar heb gespeeld voor een riant huis.
ik bied de helftquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een tweedehands van Steinway & Sons kost maar ¤ 84.900,-
Neen, heb het ook niet echt nodig. vind dusver alleen de notificaties interessant. Fyah wel zo ver ik weetquote:
Ah okay, ik weet niet hoe dit allemaal werktquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Neen, heb het ook niet echt nodig. vind dusver alleen de notificaties interessant. Fyah wel zo ver ik weet
Trouw met mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Allure_ het volgende:
Later zet ik een vleugel neer in de hoek van de woonkamer. Met hele grote ramen waar veel licht door heen kan en lange sierlijke gordijnen. En dan ga ik urenlang spelen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Allure_ het volgende:
Later zet ik een vleugel neer in de hoek van de woonkamer. Met hele grote ramen waar veel licht door heen kan en lange sierlijke gordijnen. En dan ga ik urenlang spelen druk ik op Play en doe ik net alsof ik aan het spelen ben.
BlackBerry en beter in 1 zin, het bestaat nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ah okay, ik weet niet hoe dit allemaal werkt.
Kon misschien beter gewoon mijn Blackberry houden.
Als je deze droom waar gaat maken en befaamd Pianiste wordt, ben ik nu al fan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Allure_ het volgende:
Later zet ik een vleugel neer in de hoek van de woonkamer. Met hele grote ramen waar veel licht door heen kan en lange sierlijke gordijnen. En dan ga ik urenlang spelen.
Vleugels heb je wel voor 10k. Ik moet maar een rijke man vinden dan. Of even mijn kennis over aandelen uitbreidenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een tweedehands van Steinway & Sons kost maar ¤ 84.900,-
En dan thuis komen en zelf nog mogen stofzuigen en maar een pizza opwarmen na een dag hard werken voor die Steinwayquote:
Ja, tweedehands van Hastings zijn rond de 8000. Je hebt ze nog wel goedkoper, maar dan krijg je van die dinkytoy dingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vleugels heb je wel voor 10ek. Ik moet maar een rijke man vinden dan. Of even mijn kennis over aandelen uitbreiden.
10 jaar geleden zeg ik tegen paps dat hij aandelen Apple moest kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vleugels heb je wel voor 10ek. Ik moet maar een rijke man vinden dan. Of even mijn kennis over aandelen uitbreiden.
Ken iemand die miljonair is geworden door aandelen bij Shell.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef n8n het volgende:
[..]
10 jaar geleden zeg ik tegen paps dat hij aandelen Apple moest kopende loser
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ken iemand die miljonair is geworden door aandelen bij Shell.
hoezo als manzijnde een BB¿quote:
Bewaren voor feesten/festivals geen handigere optie?quote:
Oja dat is misschien wel handig, aangezien ik nooit een hoesje gebruik en ook nooit een verzekering neem want dat is voor homo's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewaren voor feesten/festivals geen handigere optie?
Als je je daar een beetje in verdiept kun je daar best wat mee verdienen. Mits je geld hebt en risico's durft te nemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
Miljonair niet maar met 10.000e kon je zeker een leuk buitenhuisje in Portugal financieren
Dat is ook meteen de enige reden dat er mannen bestaan met zo'n ding, corporate dinosauriërs daargelatenquote:
wie is chimis¿quote:
geld [ ]quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je je daar een beetje in verdiept kun je daar best wat mee verdienen. Mits je geld hebt en risico's durft te nemen.
oh okquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Omdat de :$ emoticon op BBM zo geil is, en omdat je op BBM profile pictures kan doen.
Wat is het voordeel van profile pictures? Die zet je op Facebook waarna ik ze automagisch aan mijn telefoonboek koppelquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Omdat de :$ emoticon op BBM zo geil is, en omdat je op BBM profile pictures kan doen.
Je moet het ervaren om het te snappen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van profile pictures? Die zet je op Facebook waarna ik ze automagisch aan mijn telefoonboek koppel
Dat zegt me ook over aidsquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je moet het ervaren om het te snappen.
Haha, nee wel langer. Heb het vroeger ook veel gespeeld. Maar iedere keer als ik daar aan begin ben ik er echt uren zoet mee. Omdat ik iets perse wil kunnen spelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Ally hoe lang heb je dan wel gespeeld? Een maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |