Ja, Fyah of n8n dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen probleem alleen iemand heeft lopen snitchen thats all
Weet ik maar je probeert wel lekker te stoken, beetje zielig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, nee. Ik zeg toch ook niet dat ik het van jou heb gehoord?
Iets klopt hier niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Goed iemand snitcht, klaar. Het kwam niet van grid en ook niet van mij, done.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik maar je probeert wel lekker te stoken, beetje zielig.
Maarja kon niets minder van je verwachten.
Ja, niet te filmen ditquote:
Wow er waren andere mensen bij dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Goed iemand snitcht, klaar. Het kwam niet van grid en ook niet van mij, done.
Wat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:33 schreef Nyce het volgende:
Je gaat toch ook niet camsexen op tinychat..
1luvquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef fyah het volgende:
ik hoorde dat ik ergens hulpje mocht zijn?
Je hebt helemaal gelijk, ja. Ik loop gewoon te stoken. Dat mijn naam 10x genaamd is, terwijl ik er niets mee te maken heb is verder totaal niet relevant aan mijn reactie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat geen leuke comment? of weet je nu dat ik toch een beetje gelijk heb.
gekregen van "haar"quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je die gevonden?Had ik al lang gedelete.
oma verteldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wil er niks mee te maken hebbenonzin altijd.
Als mensen dat willen doen, laat ze lekker.
Het kan nooit ernstiger zijn dan andere date scenario's tussen FOK!kers die ik in mn tijd hier al voorbij heb horen komen
sorry Allure bij dezequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ja. Ik loop gewoon te stoken. Dat mijn naam 10x genaamd is, terwijl ik er niets mee te maken heb is verder totaal niet relevant aan mijn reactie.
Hie sluti ik me bij aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wil er niks mee te maken hebbenonzin altijd.
Als mensen dat willen doen, laat ze lekker.
Het kan nooit ernstiger zijn dan andere date scenario's tussen FOK!kers die ik in mn tijd hier al voorbij heb horen komen
Nou ben ik wel benieuwd naar die andere date scenario'squote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Oke, dus als jij een grid het niet hebben gedaan zou je ook niet kunnen bedenken dat het dan n8n, fyah of tli isquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel dat grid en ik dat niet tegen lot hebben verteld en dat 't dus van iemand anders komt en wie dat, blijft een raadsel.
als jij sex hebt met zo;n hondquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoorde net dat iemand rond heeft verteld dat ik en LasTeR seks hebben gehad. Zeg maar eerlijk wie was het!
Ik hoorde dat jullie haden gecamsekst op tinychatquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoorde net dat iemand rond heeft verteld dat ik en LasTeR seks hebben gehad. Zeg maar eerlijk wie was het!
Haha weet ik tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ja. Ik loop gewoon te stoken. Dat mijn naam 10x genaamd is, terwijl ik er niets mee te maken heb is verder totaal niet relevant aan mijn reactie.
Waarom word ik hier lichtelijk opgewonden van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
seks met honden, laten we het daar eens over hebben. iemand?quote:
Ja of Crack/Grid moeten liegen en hebben het aan meerdere verteld. Maar goed als dat niet het geval is moet het van mij, fyah of n8n vandaan komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dus als jij een grid het niet hebben gedaan zou je ook niet kunnen bedenken dat het dan n8n, fyah of tli is.
Zie jij was het! Stalker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom word ik hier lichtelijk opgewonden van.
high five yeahquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja of Crack/Grid moeten liegen en hebben het aan meerdere verteld. Maar goed als dat niet het geval is moet het van mij, fyah of n8n vandaan komen.
Kolonisten van Catanquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef wise het volgende:
wat zou er gebeuren als, 4ebe, crack en maisnon op 1 kamer zouden zitten.
I wonder
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:38 schreef wise het volgende:
wat zou er gebeuren als, 4ebe, crack en maisnon op 1 kamer zouden zitten.
I wonder
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |