Nou enquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, we zijn nu allemaal eerlijk.
Klinkt als iets wat ik in mijn stageklas zou zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Grid en crack moeten even samen nadenken en een lijstje samenstellen met mensen aan wie ze het hebben verteld, daar zit de dader tussen.
Ha, burn. Fuck mij en wees klaar om te bukkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou enwaarom zou ik iemand snitchen. Het ging toch om het verhaal en dat is inmiddels wel duidelijk.
Laat ik iig zeggen dat zowel, fyah, n8n, grid en crack_ het me allemaal geverifieerd hebben
dat is ze nog steedsquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef Nyce het volgende:
Ik zag Crack steeds als een lief onschuldig klein meisje....
kedeng kedengżquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef Gridlok het volgende:
Snap niet wat er zo speciaal aan is, ik was toevalig in Den Haag, heb crack op MSN en zei voor de grap kom we gaan een hamburger scoren. Daarna nog een pilsje gepakt en ik was weer op de trein naar huis.
Er is geen moord gepleegd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Grid en crack moeten even samen nadenken en een lijstje samenstellen met mensen aan wie ze het hebben verteld, daar zit de dader tussen.
vorig topic pagina 5 geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bron dat het hier goed toeven is.
In the crack.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denkt iedereen meteen aan seks bij een meet?
Fyah heeft een motief want die ziet Crack wel zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Allure_ het volgende:
Fyah heeft gesnitched, want n8n interesseert het niet. En titi heeft ook wel wat beters te doen.
C_Nquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
kijk deze uit zonder een traantje te laten
true test
lol 3potenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
kijk deze uit zonder een traantje te laten
true test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |