Nee want iemand heeft dat verhaal gemaakt maar we weten niet wiequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een test om de reacties van jullie mede SC te bekijken ?
Ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Salatrel is niet zo lekker als mij.
In principe wel ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat Crack heel Fok afwerkt?
Iemand anders die van sociale experimenten geniet dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want iemand heeft dat verhaal gemaakt maar we weten niet wie
smakkeloosquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Scheer je weg lelijk persoon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik ben nu ook op de hoogte van alles. Ik weet alles tot in details plus wie er gesnitched heeft. Maar ik hou me er nu buiten.
Omdat ik twee vriendjes had via fokquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
Dan heeft tli je net gePMedquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik ben nu ook op de hoogte van alles. Ik weet alles tot in details plus wie er gesnitched heeft. Maar ik hou me er nu buiten.
quote:
Welke lipjes =$?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen hangt nu aan mijn lippen.
dmquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen hangt nu aan mijn lippen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
klopt niks van inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Mozy het volgende:
Maar even serieus, bij salatrel was crack er open en bloot over en was er geen probleem, niemand die slet noemde. En nu word er in het topgeheim gedate en wordt er niks verteld omdat crack bang is slet genoemd te worden.
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef Mozy het volgende:
Maar even serieus, bij salatrel was crack er open en bloot over en was er geen probleem, niemand die slet noemde. En nu word er in het topgeheim gedate en wordt er niks verteld omdat crack bang is slet genoemd te worden.
?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom wil je zo graag mensen van FOK hebben Crack?
Maar je ging wel samen op TC?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom juist aap, we wilden 't sowieso niet op fok hebben en dat heeft niks met dat sletten te maken maar juist om dat niet alles op fok hoeft.
quote:
Je meet blijkbaar allemaal jongens van FOK, dan vraag ik me ook af wie je buiten FOK allemaal meetquote:
Ja. Maar dat mag die gene lekker zelf bekend maken als hij/zij zo eerlijk is.quote:
Niks maar wel sletten met fokkers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef n8n het volgende:
Nu nog 1 ding waar ik niet uit ben, wat is er mis met sletten.
Uhm in dit verhaal was het toch ook spontaan. Tenminste net nog wel? Zo op msn van hee ik ben toch in den haag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
En dat van sal was een spontaan iets he, hij zei ik kom vanavond ook toen ik snowboard les had.
er zijn nog meer fora behalve fok hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je meet blijkbaar allemaal jongens van FOK, dan vraag ik me ook af wie je buiten FOK allemaal meet.
Dat is iets anders, maar ik hoorde het net nog dat je bang was om slet genoemd te worden. Over het algemeen is iemand bang zo genoemd te worden als er seksuele handelingen zijn verricht, en niet als er hamburgers gegeten zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik word elke dag slet genoemd. Ik zie het als compliment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef n8n het volgende:
Nu nog 1 ding waar ik niet uit ben, wat is er mis met sletten.
boks ouwequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik word elke dag slet genoemd. Ik zie het als compliment.
Ik weet al 20 minuten wie het gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:05 schreef Allure_ het volgende:
HAHA, mijn DM en PM overstroomt nu. Rustig, jongens. Ik zeg hullemoal niks.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is iets anders, maar ik hoorde het net nog dat je bang was om slet genoemd te worden. Over het algemeen is iemand bang zo genoemd te worden als er seksuele handelingen zijn verricht, en niet als er hamburgers gegeten zijn.
En zij hebben seks gehad tijdens het snowboarden?quote:
quote:
Mag hier niet over gepm'd worden dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
Er bestaat een misverstand, ik kan niet in PM/DM boxen, het heeft dus geen zin mij te vragen deze te controleren. Stop met deze PM's.
Leuk! Zijn bewegingen lijken op die van Tyler, the Creator.quote:
Nouja, als je kijkt naar de verhalen van mij op fok dan vinden jullie 't niet moeilijk om mij een slet te noemen. En dat snap ik misschien nog wel met zh.. maar op een begeven moment is 't gewoonecht kut voor mij als dat door blifjt gaat ofzo snapquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is iets anders, maar ik hoorde het net nog dat je bang was om slet genoemd te worden. Over het algemeen is iemand bang zo genoemd te worden als er seksuele handelingen zijn verricht, en niet als er hamburgers gegeten zijn.
wat is de rol van die dude die daar werkt dan geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En zij hebben seks gehad tijdens het snowboarden?
Snitch er op los wanneer je wilt, ik kan het alleen niet nagaan.quote:
Misschien was het een trio.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is de rol van die dude die daar werkt dan geweest?
Maar dat was hier toch niet van toepassing zei je net.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je kijkt naar de verhalen van mij op fok dan vinden jullie 't niet moeilijk om mij een slet te noemen. En dat snap ik misschien nog wel met zh.. maar op een begeven moment is 't gewoonecht kut voor mij als dat door blifjt gaat ofzo snap
Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je kijkt naar de verhalen van mij op fok dan vinden jullie 't niet moeilijk om mij een slet te noemen. En dat snap ik misschien nog wel met zh.. maar op een begeven moment is 't gewoonecht kut voor mij als dat door blifjt gaat ofzo snap
TSOL was best een leuk album van hemquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk! Zijn bewegingen lijken op die van Tyler, the Creator.
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?
Allure zegt wel meer dingen waar je je niet zo veel van moet aantrekken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.
oh lol ja, zo uit het niks zei ik dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.
wel verkoelendquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haha sex in de sneeuw? Is dat lekker?
Jawel het kwam echt wel vaker terug.. en bij sal werd 't ook al gezegd he. Maar misschien valt dat mij meer op dan anderen i dont know. En bij sal kon 't nog geen eens niet niet bekend worden omdat dat via fok gingquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?
Ben jij al aan de beurt geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Maar crack hoe hou je dat allemaal dan bij? Heb je een soort van lijst van alle fokkers en dan vink je ze 1 voor 1 af of?
Nee. Denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij al aan de beurt geweest?
gaat op userID.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Maar crack hoe hou je dat allemaal dan bij? Heb je een soort van lijst van alle fokkers en dan vink je ze 1 voor 1 af of?
godver ik sta weer in de verkeerde rijquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij al aan de beurt geweest?
ik trapte er niet in want Djeezzou op z'n minst de term 'fok-sletje' in de kop gebruikt hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik trapte er niet in want Djeezzou op z'n minst de term 'fok-sletje' in de kop gebruikt hebben
Crack wtf maakt het uit wie jij doet en wat je met hem doet zolang die maar meerderjarig is geen mentaal gehandicaptequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dude, ik heb 't met twee fokkers gedaan en dat waren mn vriendjes. Eentje heb ik een jaar mee gehad dus gék he, dat wij seks hadden? De ander was ook mn vrinedje maar dat duurde niet zo lang, en als ik hém niet had gehad had ik wss nooit die andere fokker leren kennen.
gatverdammequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef Nyce het volgende:
Ik kijk nu toch wel anders tegen salatrel aan.. we hebben gewoon een pedo in ons midden..
Ik heb eigenlijk nog wel iets anders wat ik me afvraag. Maar dat moet tot later wachten en zal ik je dan persoonlijk PMen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dude, ik heb 't met twee fokkers gedaan en dat waren mn vriendjes. Eentje heb ik een jaar mee gehad dus gék he, dat wij seks hadden? De ander was ook mn vrinedje maar dat duurde niet zo lang, en als ik hém niet had gehad had ik wss nooit die andere fokker leren kennen.
Kunnen wel saampjes homo worden?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef Salatrel het volgende:
hou eens op allemaalik ben de eeuwige vrijgezel ja
ga mezelf toch niet beperken.....
laatste hoeft ook niet uit te makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:13 schreef gers het volgende:
[..]
Crack wtf maakt het uit wie jij doet en wat je met hem doet zolang die maar meerderjarig is geen mentaal gehandicapte
fyah18cm natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar Crack, welke fokker heeft nou de grootste lul?
Zou wel door hem genomen willen worden hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van een beetje herenliefde is nog nooit iemand doodgegaan...
behalve freddy mercury dan...
ik weet niet hoor....... hij is een beetje bot qua omgang tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wel door hem genomen willen worden hoor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel het kwam echt wel vaker terug.. en bij sal werd 't ook al gezegd he. Maar misschien valt dat mij meer op dan anderen i dont know. En bij sal kon 't nog geen eens niet niet bekend worden omdat dat via fok ging
Wie wil je trakteren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Nyce het volgende:
Welk meisje kan ik trakteren op een hamburgertje?
Nogmaals dit, als je niet wilt dat er iets uit komt moet je het zeg maar niet tegen andere mensen zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]Als je slet bent genoemd dat is het hooguit 1 of 2x geweest en waarschijnlijk ook door iemand waar je je gewoon niks van moet aantrekken, stel je eens voor dat je alles wat op het internet gezegd word altijd heel serieus moet noemen
. Maar zelfs dan legt dat nog niet uit waarom er mega krampachtig over alles word gedaan en topsecret word gehouden. Want als het gewoon leuk was dan blijft dat toch lekker tussen jouw en grid, boeiend. Maar het bleef niet tussen jouw en grid. Iemand van jullie 2 heeft dus gepraat, en waarom? Als ik een leuke date heb die ik stil wil houden ga ik dat echt niet rond bazuinen.
Mozy woont in Eindhoven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het liefst jou. Maar ik ben bang voor Mozy
ik heb het wel vaker langs zien komen hoor,is een beetje een terugkerende grap.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]Als je slet bent genoemd dat is het hooguit 1 of 2x geweest
Een HAMburger voor Chai kopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Nyce het volgende:
[..]
Groenteburger bedoelt hij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een HAMburger voor Chai kopenwil je uitgelachen worden ofzo.
hypnotiseer mozy met een iphone aan een touwtjequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al dat ik die shit misschien te veel aan trek. Ik kan er gewoon niks aan doen maar het doet me wel iets als mensen dat over me zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]Als je slet bent genoemd dat is het hooguit 1 of 2x geweest en waarschijnlijk ook door iemand waar je je gewoon niks van moet aantrekken, stel je eens voor dat je alles wat op het internet gezegd word altijd heel serieus moet noemen
. Maar zelfs dan legt dat nog niet uit waarom er mega krampachtig over alles word gedaan en topsecret word gehouden. Want als het gewoon leuk was dan blijft dat toch lekker tussen jouw en grid, boeiend. Maar het bleef niet tussen jouw en grid. Iemand van jullie 2 heeft dus gepraat, en waarom? Als ik een leuke date heb die ik stil wil houden ga ik dat echt niet rond bazuinen.
En jij? Behalve in een boerderij.quote:
Is ze moslima?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een HAMburger voor Chai kopenwil je uitgelachen worden ofzo.
Groningen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Nyce het volgende:
[..]
En jij? Behalve in een boerderij.
[..]
Is ze moslima?
ik zeg het alleen als grapje hoor crackquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al dat ik die shit misschien te veel aan trek. Ik kan er gewoon niks aan doen maar het doet me wel iets als mensen dat over me zeggen
Ik lust er wel 1.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Nyce het volgende:
Welk meisje kan ik trakteren op een hamburgertje?
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Nyce het volgende:
[..]
Zal ik vegetarisch voor je koken? Lekker met Valess.
Waar woon je?quote:
Maar, maar........quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).
blieft u soms een eiwitrijke shake?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).
Prepuberaal zelfs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Wat zal Lamon genieten van dit puberale gedrag.
ja allemaal even chai aanvallen, die is volgens mij nog nooit de target geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Ja kom we gaan weer discussiëren over vegetariër zijn.
En terecht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Wat zal Lamon genieten van dit puberale gedrag.
Laat Chai met rust!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja allemaal even chai aanvallen, die is volgens mij nog nooit de target geweest.
Ja doe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja allemaal even chai aanvallen, die is volgens mij nog nooit de target geweest.
Vind ik nou ook, ik snap niet dat ze niet gewoon een spannender verhaal verzonnen hadden om te vertellen.quote:
Ik moet zeggen de laatste tijd is er bar weinig gebeurt.quote:
Ik zou dan verhongeren, ik eet altijd of kip of gehakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chai, hoe doe je dat dan als jullie macaroni of nasi of iets eten waar vlees "doorheen" zit? Of kan jij nooit dat soort recepten eten?
Dat zou wel een mooi programma zijn !quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef gers het volgende:
mensen serieus
ik heb de rel niet gevolgd maar het is toch vrij normaal dat mensen daten enzo :'')
het is niet dat crack onvrijwillig meedeed aan het programma to catch a predator
nee dat was met salatrel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef gers het volgende:
het is niet dat crack onvrijwillig meedeed aan het programma to catch a predator
Samequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou dan verhongeren, ik eet altijd of kip of gehakt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef Nyce het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, ik snap niet dat ze niet gewoon een spannender verhaal verzonnen hadden om te vertellen.
Vroeger was alles beter, Zotheid, Noorsbloed, Emimichquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de laatste tijd is er bar weinig gebeurt.
Geen emimech praktijken enz.
Warm, maar kan ook zijn dat ik nog steeds brak ben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ey Mouz hoe is het weer daar bij jou?
Wat was er ook alweer met Zotheid dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vroeger was alles beter, Zotheid, Noorsbloed, Emimich
Dat waren nog eens tijden
Oke stel je voor je bent bang om slet genoemd te worden, je denkt toch niet serieus dat mensen je dat gaan noemen als je gewoon casual 's avonds in de sc komt zeggen dat je iets gegeten hebt met gridlok omdat hij in de buurt was. Zelfs ik heb dat ooit gedaan met een fokster.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al dat ik die shit misschien te veel aan trek. Ik kan er gewoon niks aan doen maar het doet me wel iets als mensen dat over me zeggen
Haar moeder doet er dan nep gehakt in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chai, hoe doe je dat dan als jullie macaroni of nasi of iets eten waar vlees "doorheen" zit? Of kan jij nooit dat soort recepten eten?
Ja dat heb ik ook niet geheel gevolgd toen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met Zotheid dan ?
Toen Zotheid helemaal mental gingquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Vroeger was alles beter, Zotheid, Noorsbloed, Emimich
Dat waren nog eens tijden
Is dat een beetje te eten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar moeder doet er dan nep gehakt in.
Deze post.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke stel je voor je bent bang om slet genoemd te worden, je denkt toch niet serieus dat mensen je dat gaan noemen als je gewoon casual 's avonds in de sc komt zeggen dat je iets gegeten hebt met gridlok omdat hij in de buurt was. Zelfs ik heb dat ooit gedaan met een fokster.En het feit dat jullie 2 het niet helemaal stil konden houden betekend toch dat er iets aan de hand is, want als ik een leuke (toevallige) date met tliz(sorry siz, gewoon even een naam <3) heb en ik wil dat stil houden ga ik er niet vervolgens mensen over PM'en.
dat spul is mang smerigquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar moeder doet er dan nep gehakt in.
O man die kerel ging van okee naar echt insane in 2 dagenquote:
Waarom ook alweer ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O man die kerel ging van okee naar echt insane in 2 dagen
Echt he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
iemand linkje naar die good old shitquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
dankjequote:
De koolzuur is goed voor je maag.quote:
Inderdaad ja, toen heb ik echt uren versleten in deze SCquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he.Dat waren echt nachten dat ik gewoon opbleef om te kijken wat hij nog meer ging doen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat dat een compliment was.
Hier begon het_O_quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
iemand linkje naar die good old shit
hoe hij altijd op een bijna psychopathische manier lieverd bleef zeggen tegen Crackquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hier begon het_O_
[KLB SC #2164] Dus
!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nog een half uurtje en dan ik afgewerkt en kan ik thuis big sals bbq style burgers for the boys maken
HAMBURGERS MET KORTING!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nog een half uurtje en dan ik afgewerkt en kan ik thuis big sals bbq style burgers for the boys maken
Oh snap nu weet ik ook weer vriendje #2quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe hij altijd op een bijna psychopathische manier lieverd bleef zeggen tegen Crack
das brabants jonguhquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef ClayDavis het volgende:
Oh, is Crack weer eens doorgesmeerd tijdens een eerste ontmoeting?
Gefeliciteerd met nummer 12, meid.
Dat ze waren opgebroken en dat het allemaal zijn schuld was toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh snap nu weet ik ook weer vriendje #2
vroegers toen drempels nog kuilen waren en twix nog raider wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef gers het volgende:
vroegah waren er tenminste nog goeie rellen
Vanaf hier was die shit echt aanquote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
... en een half uur later hadden we voor het eerst seks.
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroegers toen drempels nog kuilen waren en twix nog raider was
Ik ben alweer veel te laat, zie ik.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.
Huh waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij heeft Zotheid op msn nog tegen mij gezegd dat hij mij in elkaar ging slaan als hij zijn spullen bij Crack kwam halen. Ik was op de afgesproken tijd op het station en heb hem niet geizne.
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.quote:
omdat zotheid ze niet allemaal op een rijtje heeftquote:
Wait wut ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden.
Ahh, ja daar had je sowieso wel gelijk inquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.
wat liefquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.
Niemand slaat mijn Mozy.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij heeft Zotheid op msn nog tegen mij gezegd dat hij mij in elkaar ging slaan als hij zijn spullen bij Crack kwam halen. Ik was op de afgesproken tijd op het station en heb hem niet geizne.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef moomoo het volgende:
godver af en toe springen de posts een stukje naar benenden en dan denk ik dat een eerdere post is geedit, maar dat kan ik natuurlijk nooit vinden dan.
is de leeftijd denk ik... je begint oud te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat dat al veel langer geleden was.
niet zo grote bek vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
bekhouwe kankermongool, kom vechten dan morgen om 11:00 amsterdam centraal.
Ik nies op je en geef je ziektes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon geniaal, hoe hij helemaal mental ging. Ik stookte alleen wat.
Prima, tot danquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
hah, dat doet mij niets, ik heb een beter afweersysteem dan wolverine.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik nies op je en geef je ziektes.
Op de brommer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
grid ga je 2013 mee op de brommer naar schotland?
KOM MAAR !!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
dan bestaat de aarde niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef moomoo het volgende:
[..]
hah, dat doet mij niets, ik heb een beter afweersysteem dan wolverine.
Haha gast je kan me niet bijhouden, Gilera Runner nigga.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
ik moet ook even afkloppen, vorige keer dat ik opschepte dat ik nooit ziek ben had ik meteen een virus te pakken dat mijn halve gezicht lam legde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Maar ben toch wel ten gronde geslagen door dit agressieve virus
Zware verkoudheid hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik moet ook even afkloppen, vorige keer dat ik opschepte dat ik nooit ziek ben had ik meteen een virus te pakken dat mijn halve gezicht lam legde.
bazigquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou nog wel keer een Kreidler of Zundapp vakantie willen houden
is het geen superaids een broer van een neefje van een vriend van een oom had dit ook en 3 dagen later was hij overleden aan superaidsquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zware verkoudheid hier.
En een heerlijke luchtweg infectie.
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou nog wel keer een Kreidler of Zundapp vakantie willen houden
Haha mijne ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.
Nee !quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
is het geen superaids een broer van een neefje van een vriend van een oom had dit ook en 3 dagen later was hij overleden aan superaids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Mijne ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.
Dan heb je het toch ook morgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier aan, ik wil het morgen hebben.
Mijn buren gingen vanaf NL naar Spanje fietsen.quote:
moet je het maar in de winkel halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier aan, ik wil het morgen hebben.
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandagquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Dan heeft de webshop tegen mij gelogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandag
Mannen en ziek zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Insomnium het volgende:
Bisolvon slijmoplosser : check
Twee zakken hoest snoepjes : check
Neusspray : check
Handdoek om mijn neus in te snuiten : check
EN NOG STEEDS KOMT ER OVERAL SNOT VANDAAN !
quote:Beterschap.
Bezorgen ze op zaterdagpakketjes dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?
Dan krijg je het zaterdag wellicht?
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.quote:
Ik weet het.quote:
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mannen zeuren als ze ziek zijn.
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.
Welke schoenen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf toch gewoon thuis dit weekend om mijn schoenen op te wachten?
En dan moet je weer terug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef moomoo het volgende:
hm, als je 30 km per dag loopt en dan elke dag, ben je ongeveer 8 weken aan het lopen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.
Vrijdag is toch ook een werkdag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.
Ik welquote:
Decadent hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
terug neem ik dan wel een vliegtuig ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |