Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, als je kijkt naar de verhalen van mij op fok dan vinden jullie 't niet moeilijk om mij een slet te noemen. En dat snap ik misschien nog wel met zh.. maar op een begeven moment is 't gewoonecht kut voor mij als dat door blifjt gaat ofzo snap
TSOL was best een leuk album van hemquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk! Zijn bewegingen lijken op die van Tyler, the Creator.
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?
Allure zegt wel meer dingen waar je je niet zo veel van moet aantrekken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.
oh lol ja, zo uit het niks zei ik dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat allure laatst zei dat crack een slet is.
wel verkoelendquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Haha sex in de sneeuw? Is dat lekker?
Jawel het kwam echt wel vaker terug.. en bij sal werd 't ook al gezegd he. Maar misschien valt dat mij meer op dan anderen i dont know. En bij sal kon 't nog geen eens niet niet bekend worden omdat dat via fok gingquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar na zotheid is er amper over doorgegaan, bij salatrel was er helemaal geen sprake van en ook bij Dev ook al bijna niet. Vanwaar deze spontane angst dan ineens?
Ben jij al aan de beurt geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Maar crack hoe hou je dat allemaal dan bij? Heb je een soort van lijst van alle fokkers en dan vink je ze 1 voor 1 af of?
Nee. Denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij al aan de beurt geweest?
gaat op userID.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef MouzurX het volgende:
Maar crack hoe hou je dat allemaal dan bij? Heb je een soort van lijst van alle fokkers en dan vink je ze 1 voor 1 af of?
godver ik sta weer in de verkeerde rijquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ben jij al aan de beurt geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |