Groenteburger bedoelt hij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een HAMburger voor Chai kopenwil je uitgelachen worden ofzo.
hypnotiseer mozy met een iphone aan een touwtjequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Nyce het volgende:
[..]
Het liefst jou. Maar ik ben bang voor Mozy
Ja, ik zei net al dat ik die shit misschien te veel aan trek. Ik kan er gewoon niks aan doen maar het doet me wel iets als mensen dat over me zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]Als je slet bent genoemd dat is het hooguit 1 of 2x geweest en waarschijnlijk ook door iemand waar je je gewoon niks van moet aantrekken, stel je eens voor dat je alles wat op het internet gezegd word altijd heel serieus moet noemen
. Maar zelfs dan legt dat nog niet uit waarom er mega krampachtig over alles word gedaan en topsecret word gehouden. Want als het gewoon leuk was dan blijft dat toch lekker tussen jouw en grid, boeiend. Maar het bleef niet tussen jouw en grid. Iemand van jullie 2 heeft dus gepraat, en waarom? Als ik een leuke date heb die ik stil wil houden ga ik dat echt niet rond bazuinen.
En jij? Behalve in een boerderij.quote:
Is ze moslima?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een HAMburger voor Chai kopenwil je uitgelachen worden ofzo.
Groningen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Nyce het volgende:
[..]
En jij? Behalve in een boerderij.
[..]
Is ze moslima?
ik zeg het alleen als grapje hoor crackquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al dat ik die shit misschien te veel aan trek. Ik kan er gewoon niks aan doen maar het doet me wel iets als mensen dat over me zeggen
Ik lust er wel 1.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Nyce het volgende:
Welk meisje kan ik trakteren op een hamburgertje?
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Nyce het volgende:
[..]
Zal ik vegetarisch voor je koken? Lekker met Valess.
Waar woon je?quote:
Maar, maar........quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).
blieft u soms een eiwitrijke shake?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon het vlees weglaten (AL HET VLEES GRAAG).
Prepuberaal zelfs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Wat zal Lamon genieten van dit puberale gedrag.
ja allemaal even chai aanvallen, die is volgens mij nog nooit de target geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Ja kom we gaan weer discussiėren over vegetariėr zijn.
En terecht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
Wat zal Lamon genieten van dit puberale gedrag.
Laat Chai met rust!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja allemaal even chai aanvallen, die is volgens mij nog nooit de target geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |