moet je het maar in de winkel halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier aan, ik wil het morgen hebben.
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandagquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Dan heeft de webshop tegen mij gelogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandag
Mannen en ziek zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Insomnium het volgende:
Bisolvon slijmoplosser : check
Twee zakken hoest snoepjes : check
Neusspray : check
Handdoek om mijn neus in te snuiten : check
EN NOG STEEDS KOMT ER OVERAL SNOT VANDAAN !
quote:Beterschap.
Bezorgen ze op zaterdagpakketjes dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?
Dan krijg je het zaterdag wellicht?
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.quote:
Ik weet het.quote:
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mannen zeuren als ze ziek zijn.
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.
Welke schoenen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf toch gewoon thuis dit weekend om mijn schoenen op te wachten?
En dan moet je weer terug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef moomoo het volgende:
hm, als je 30 km per dag loopt en dan elke dag, ben je ongeveer 8 weken aan het lopen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.
Vrijdag is toch ook een werkdag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.
Ik welquote:
Decadent hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
terug neem ik dan wel een vliegtuig ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |