Op de brommer?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
grid ga je 2013 mee op de brommer naar schotland?
KOM MAAR !!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
bekhouwe kankermongool, kom vechten dan morgen om 11:00 amsterdam centraal.
dan bestaat de aarde niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef moomoo het volgende:
[..]
hah, dat doet mij niets, ik heb een beter afweersysteem dan wolverine.
Haha gast je kan me niet bijhouden, Gilera Runner nigga.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef Salatrel het volgende:
ik moet ook even afkloppen, vorige keer dat ik opschepte dat ik nooit ziek ben had ik meteen een virus te pakken dat mijn halve gezicht lam legde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Maar ben toch wel ten gronde geslagen door dit agressieve virus
Zware verkoudheid hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik moet ook even afkloppen, vorige keer dat ik opschepte dat ik nooit ziek ben had ik meteen een virus te pakken dat mijn halve gezicht lam legde.
bazigquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou nog wel keer een Kreidler of Zundapp vakantie willen houden
is het geen superaids een broer van een neefje van een vriend van een oom had dit ook en 3 dagen later was hij overleden aan superaidsquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zware verkoudheid hier.
En een heerlijke luchtweg infectie.
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Gridlok het volgende:
Ik zou nog wel keer een Kreidler of Zundapp vakantie willen houden
Haha mijne ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.
Nee !quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
is het geen superaids een broer van een neefje van een vriend van een oom had dit ook en 3 dagen later was hij overleden aan superaids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Mijne ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger een zundapp gehad.
Dan heb je het toch ook morgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier aan, ik wil het morgen hebben.
Mijn buren gingen vanaf NL naar Spanje fietsen.quote:
moet je het maar in de winkel halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik hier aan, ik wil het morgen hebben.
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandagquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij vandaag nog gesorteerd word wel ja. Anders word het maandag.
Dan heeft de webshop tegen mij gelogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wiln niet op je tere zieltje gaan staan, maar dat word maandag
Mannen en ziek zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Insomnium het volgende:
Bisolvon slijmoplosser : check
Twee zakken hoest snoepjes : check
Neusspray : check
Handdoek om mijn neus in te snuiten : check
EN NOG STEEDS KOMT ER OVERAL SNOT VANDAAN !
quote:Beterschap.
Bezorgen ze op zaterdagpakketjes dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag sorteren ze toch ook nog?
Dan krijg je het zaterdag wellicht?
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.quote:
Ik weet het.quote:
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mannen zeuren als ze ziek zijn.
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar op zaterdag gewerkt.
Welke schoenen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, ik blijf toch gewoon thuis dit weekend om mijn schoenen op te wachten?
En dan moet je weer terug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef moomoo het volgende:
hm, als je 30 km per dag loopt en dan elke dag, ben je ongeveer 8 weken aan het lopen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vrouwen zeuren eigenlijk altijd.
Vrijdag is toch ook een werkdag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, maar meestal verwerken webshops ze alleen op werk dagen.
Ik welquote:
Decadent hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:58 schreef moomoo het volgende:
[..]
terug neem ik dan wel een vliegtuig ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |