Hier begon het_O_quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
iemand linkje naar die good old shit
hoe hij altijd op een bijna psychopathische manier lieverd bleef zeggen tegen Crackquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hier begon het_O_
[KLB SC #2164] Dus
!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nog een half uurtje en dan ik afgewerkt en kan ik thuis big sals bbq style burgers for the boys maken
HAMBURGERS MET KORTING!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Salatrel het volgende:
nog een half uurtje en dan ik afgewerkt en kan ik thuis big sals bbq style burgers for the boys maken
Oh snap nu weet ik ook weer vriendje #2quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe hij altijd op een bijna psychopathische manier lieverd bleef zeggen tegen Crack
das brabants jonguhquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef ClayDavis het volgende:
Oh, is Crack weer eens doorgesmeerd tijdens een eerste ontmoeting?
Gefeliciteerd met nummer 12, meid.
Dat ze waren opgebroken en dat het allemaal zijn schuld was toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh snap nu weet ik ook weer vriendje #2
vroegers toen drempels nog kuilen waren en twix nog raider wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef gers het volgende:
vroegah waren er tenminste nog goeie rellen
Vanaf hier was die shit echt aanquote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
... en een half uur later hadden we voor het eerst seks.
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vroegers toen drempels nog kuilen waren en twix nog raider was
Ik ben alweer veel te laat, zie ik.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.
Huh waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij heeft Zotheid op msn nog tegen mij gezegd dat hij mij in elkaar ging slaan als hij zijn spullen bij Crack kwam halen. Ik was op de afgesproken tijd op het station en heb hem niet geizne.
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.quote:
omdat zotheid ze niet allemaal op een rijtje heeftquote:
Wait wut ..quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden.
Ahh, ja daar had je sowieso wel gelijk inquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.
wat liefquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had hem een kankermongool genoemd omdat hij je 40x per nacht belden. En ook omdat ik zei dat dit misschien niet de manier was om je terug te krijgen.
Niemand slaat mijn Mozy.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:38 schreef Mozy het volgende:
Volgens mij heeft Zotheid op msn nog tegen mij gezegd dat hij mij in elkaar ging slaan als hij zijn spullen bij Crack kwam halen. Ik was op de afgesproken tijd op het station en heb hem niet geizne.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
wowquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef moomoo het volgende:
godver af en toe springen de posts een stukje naar benenden en dan denk ik dat een eerdere post is geedit, maar dat kan ik natuurlijk nooit vinden dan.
is de leeftijd denk ik... je begint oud te wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat dat al veel langer geleden was.
niet zo grote bek vriend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
bekhouwe kankermongool, kom vechten dan morgen om 11:00 amsterdam centraal.
Ik nies op je en geef je ziektes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon geniaal, hoe hij helemaal mental ging. Ik stookte alleen wat.
Prima, tot danquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
hah, dat doet mij niets, ik heb een beter afweersysteem dan wolverine.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik nies op je en geef je ziektes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |