Jawel, helemaal uitgerekt enzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet zo bijzonder hoor WAAA
Jij ook dan Zotheid, je bent best een toffe vent, maar niet op een openbaar forum steken gaan geven. Dat getuigd niet van volwassenheid. Jullie hebben een privé issue, handel dat ook prive af.quote:
instant cleaning aarsje.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn aarsje is van nature schoon!
Ik moest lachen.quote:
KOM VECHTEN DAN JOH GEK!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, dat was je kale inham.
Met je bovenlip.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn aarsje is van nature schoon!
Wat luister je nu (nieuwe stijl) #28quote:Op zondag 31 januari 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
Weer zo'n nummer wat nooit verveelt bij mij.
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook dan Zotheid, je bent best een toffe vent, maar niet op een openbaar forum steken gaan geven. Dat getuigd niet van volwassenheid. Jullie hebben een privé issue, handel dat ook prive af.
Ik ben morgen toch bij jou in de buurt, geselliej!quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?
Ik ben dan in Eindhoven.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch bij jou in de buurt, geselliej!
Ja daar moet ik dan toch door!quote:
Daar zal dan wel een reden voor zijn denk ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.
Dan zou ik die wel willen horen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn denk ik zo.
Jawel, gister gleed Henk* er heel makkelijk in.quote:
Ja klopt, maar het zijn nou niet dingen die extreem zijn of op een andere manier zouden opvallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.
Bij het station?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
OKE, DAN GAAN WE VECHTEN. IK MAAK JE MET DE GROND GELIJK.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het zijn nou niet dingen die extreem zijn of op een andere manier zouden opvallen.
[..]
Bij het station?
Maar op fok wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als Chai op MSN niet reageert, is ze er meestal niet.
Kom even op msn dan.quote:
Dan is haar MSN kapot, of dan is ze me aan het haten.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar op fok wel.
[..]
Kom even op msn dan.
"Henk" is niet in de buurt van mijn aarsje geweestquote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel, gister gleed Henk* er heel makkelijk in.
* Henk is de naam van Mozy's bijzonder grote lul.
Kontneuken dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Henk" is niet in de buurt van mijn aarsje geweest
en nu niets meer over aarsjes, das geen praat voor mij WAAA
Ons beide.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan is haar MSN kapot, of dan is ze me aan het haten.
Dat is een optie.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, weet niet. Misschien ben ik morgen pas rond 4 uur op het station.
Ik zat er vuistdiep in.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorbips dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
IS IE WEL.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg eerst effe tegen mozy dat ie niet uitgelubberd is dan?
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |