Nou niet per se moeilijk maar dit tentamen wel denk ik.. Allerlei open vragen met limieten aan woorden die je mag gebruiken enzo, wat in het Engels een beetje tricky is.quote:
En dachten jullie aan?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Half oktober zagen we elkaar voor het eerst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
... en een half uur later hadden we voor het eerst seks.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er komt nooit bloed uit mijn kontje.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
komt er nog regelmatig bloed uit je kontje? zo ja, dan nee
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dachten jullie aan?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je zwanger, feliquote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er komt nooit bloed uit mijn kontje.
Dan is er niets aan de hand en negeren ze mijn TR, maar het duurde 20 secondes om em in te tikken, dus ik nam de moeite even.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Waar overtreed ik de policy? Waar zie je mij uit naam van FOK! praten? Waar doe ik een (verkapte) doodsverwensing? Elke TR die je indient over wat ik zei, zal niet serieus genomen worden.
En dat is niet omdat ik blauw zou zijn, maar omdat ik mijn persoonlijke gedachte over jou ventileer, zonder dat ik je iets "lelijks" toewens
Nogal. Gelukkig hebben we daarna vaak niet aan jou gedacht.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nogal. Gelukkig hebben we daarna vaak niet aan jou gedacht.
WAT CUTEquote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Een theekopje.
Eigenlijk geen enkele keer meer.quote:
Dat van half oktober of dat theekopje? Die is er niet meer.quote:
Misschien de volgende keer.quote:
Dat van half oktober.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat van half oktober of dat theekopje? Die is er niet meer.
Misschien moet je even linkjes in je TR zetten naar mijn opmerkingen etc. zodat ze een compleet beeld hebben. Nu moeten ze afgaan op wat jij zegt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan is er niets aan de hand en negeren ze mijn TR, maar het duurde 20 secondes om em in te tikken, dus ik nam de moeite even.
*Webcam aanzetten doetquote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat van half oktober.
En nu ga ik douchen![]()
!
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik en chai hebben elkaar voor het eerst IRL ontmoet, 8 maanden geleden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Maar die vinden het ook niet boeiend genoeg.![]()
Ik heb niemand.Ben ik nu zwanger?
Je aarsje wel goed wassen he.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat van half oktober.
En nu ga ik douchen![]()
!
Doe maar nietquote:
Ik wil dat nietquote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.
Helaas heb ik mn oplader niet.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Maar die vinden het ook niet boeiend genoeg.![]()
Ik heb niemand.Ben ik nu zwanger?
Mijn dekseltje op het potje?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Nee, een leuk meisje waarmee je seksuele activiteiten kan gaan ontplooien.![]()
Tuurlijk is er wel iemand.
Ja, waarom wil ze dat nu niet.quote:
TOEN IK IN DE BIOS ZAT, ZEI CHAI TEGEN MIJ: "Heeft die gast genoeg inham om Zotheid te zijn?"quote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, waarom wil ze dat nu niet.Ik fantaseer dag en nacht over haar aarsje, ik ben zo benieuwd.
Pics van JB's aarsje.quote:
Hier heb je je sluitpost alvast:quote:
Die heb ik wel, even zoekenquote:
JA EN DAN NIET EENS IET ZEGGEN. BITCHES!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
TOEN IK IN DE BIOS ZAT, ZEI CHAI TEGEN MIJ: "Heeft die gast genoeg inham om Zotheid te zijn?"
Ik roflde.
Ruilen tegen die van Crack?quote:
Neequote:
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?quote:
NEE, VOOR JULLIE ZATEN GASTEN MET STINKNOOTJES, EN IK DACHT DAT DIE GEUR UIT JE INHAM KWAM. IK WILDE EIGENLIJK WEGLOPEN.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA EN DAN NIET EENS IET ZEGGEN. BITCHES!
Jawel.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?
ywquote:
Nêh, doe maar niet..quote:
Ik vind het op de een of andere manier een deel van de charme wegnemenquote:
Hee!quote:
Doe dit maar op msn.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..........................
Hou nou oohoop....
Nee, dat was het haar van iemand anders!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
NEE, VOOR JULLIE ZATEN GASTEN MET STINKNOOTJES, EN IK DACHT DAT DIE GEUR UIT JE INHAM KWAM. IK WILDE EIGENLIJK WEGLOPEN.
Nee, dat was je kale inham.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat was het haar van iemand anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |