Crazy in Love.quote:
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest laatst een cadeautje kopen voor mn oppaskindje, speelgoed is indd duurrr
Ja, niet de eerste keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je maakt een quote van mij, ain't that cute
Ja prima, alleen heb ik net mn piano gesloopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Afschuwelijk
[..]
Hoi!
Alles goed?
Wat spannend.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, heb morgen een tentamen over spanning
quote:
Hou nou eens op manquote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.
Helaas heb ik mn oplader niet.
Aiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, niet de eerste keer.
[..]
Ja prima, alleen heb ik net mn piano gesloopt.
Waarom ging je niet? Ik vind hem echt een prachtige stem hebben, zo gevoelig.quote:
Oeh, mijn eerste keer dat ik n mod n topicreport kan geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom ventileer je ook elk (on)genoegen dat je beleefd in je leven hier op FOK! En laat je geen kans schieten om eens van leer te trekken en met die kutsmileyvan je alles weg te bagatelliseren over jezelf, de rest is allemaal boehoe, maar Lamon is top!
Er is een andere smiley voor jou:
Oja, jij deed die dakbouwen opleiding ofzo.quote:
Die kabel ligt toch ook bij jou?quote:
Vloeistof eroverheen gegooid.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aihoe krijg je dat voor elkaar?
Ik was beide keren te laat.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ging je niet? Ik vind hem echt een prachtige stem hebben, zo gevoelig.
Je wilt niet weten waarom ik weer geunbanned benquote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hij had een neukertje nodig?
[..]
Joah maar alles zit toch in die piano!
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel ligt toch ook bij jou?
[..]
Vloeistof eroverheen gegooid.
Fijn gevoel is dat he?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens heel trots op mezelf, ik heb om half negen tentamen en ik ben nu niet al stressend aan het leren maar gewoon goed voorbereid enzo.
En toen versliep je je groots!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens heel trots op mezelf, ik heb om half negen tentamen en ik ben nu niet al stressend aan het leren maar gewoon goed voorbereid enzo.
OEI! Nu weet ik waarom jullie terug zijn, jullie beginnen elkaar zat te rakenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebben
Ja da's niet zo slimquote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel ligt toch ook bij jou?
[..]
Vloeistof eroverheen gegooid.
Ik weet niet, ik betwijfel ook het echt hoog gaat worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he?Ben benieuwd naar het cijfer dat je zal halen, nu je goed voorbereid bent.
Lijntjesquote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jij deed die dakbouwen opleiding ofzo.Lijntjes tekenen in een duur software pakket.
![]()
Paint.
Toevallig gaat het erover.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebben
Neen, zeg dat ook maar eens over mn glaswerk!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog, hoe durf je dan een weerloos instrument aan te vallen!
Nee!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen versliep je je groots!!!
Beginnen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OEI! Nu weet ik waarom jullie terug zijn, jullie beginnen elkaar zat te raken!
Vraag een leuk meisje mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil naar Katie Melua. Maar mijn vrienden zijn daar te mannelijk voor.
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen geen reet doen op stage.
Nog 4 maanden.
Welk glaswerk?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neen, zeg dat ook maar eens over mn glaswerk!
Of de vloer!
Ohh, moeilijk vak?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet niet, ik betwijfel ook het echt hoog gaat worden.
Op basis waarvan? Waar overtreed ik de policy? Waar zie je mij uit naam van FOK! praten? Waar doe ik een (verkapte) doodsverwensing? Elke TR die je indient over wat ik zei, zal niet serieus genomen worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, mijn eerste keer dat ik n mod n topicreport kan geven.
Is dit een hint?quote:
Half oktober zagen we elkaar voor het eerst...quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Hoe lang zijn jullie al samen nu eigenlijk?
Een theekopje.quote:
Ik en chai hebben elkaar voor het eerst IRL ontmoet, 8 maanden geleden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Hoe lang zijn jullie al samen nu eigenlijk?
komt er nog regelmatig bloed uit je kontje? zo ja, dan neequote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Maar die vinden het ook niet boeiend genoeg.![]()
Ik heb niemand.Ben ik nu zwanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |