oh ja dat rekende ik ook onder drugsquote:
Maar dit is alleen naar 1 plek en terug toch, zocht eigenlijk gewoon voor hele dag overal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm. https://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbart
Ben er bovenop gekomen, grotendeelsquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
Had je niet verwacht van me hequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat mooi dat er mannen zijn die zo denken.
Aah zo. Nee die zijn er nu nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dit is alleen naar 1 plek en terug toch, zocht eigenlijk gewoon voor hele dag overal.
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
Nee. Nu vind ik je leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had je niet verwacht van me he
Nee jij dan, jij doet niets anders dan continu dezelfde nummers posten. Van Lowkey bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈ
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈ
wrm alleen lichtgetint racistquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aan
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er bovenop gekomen, grotendeels
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
Is goed uitgepakt, ik belandde in allerlei leuke avonturen en na een tijdje kwam ik terug bij mijn verantwoorde lifestyle (gezond drugsgebruik en voeding). Nu zelfs bezig een godenlichaam te verwerven. Binnenkort een mooie lichtgetinte prachtparel haar hart veroveren, dan begint het feest weer van voor af aan
Negatief hoerenjongquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die is wel vet trouwens ja
ligt je dag in puin? pak wat bruinquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.quote:
hahaquote:
ON-ZIN! Smaad en laster alomquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij doet niets anders dan continu dezelfde nummers posten. Van Lowkey bijvoorbeeld.
Mli7 shi nigh?quote:
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isquote:
Wat lieg je, jij noemt me altijd caramel. Of was VK dat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ze is net een paki gekquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleke Betsy is weer beledigd hoor.
Als je mij gaat vergelijken met die mongool dan ben je dood voor mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat lieg je, jij noemt me altijd caramel. Of was VK dat.
beide skkltjes tho
Als je het zelf maar gelooft tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Mli7 shi nigh?
[..]
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isDrug
gvdquote:
Wah, kidayer enta?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Mli7 shi nigh?
[..]
Ik ben een succes. Een van de weinigen die op FOK! als een baas is, en irl nog bazer isDrug
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
En nu is het tijd om de billen te schudden.Ow yeah. Laatste jaar dat ik nog uitging vooral hierop gedanst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van Marokkanen![]()
wat ergquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je mij gaat vergelijken met die mongool dan ben je dood voor mij.
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.quote:
die mijn huid matchen jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.
vergeet je verdriet, nak wat speedquote:
ze post vaak zonder make upquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als er een foto staat zitten er altijd 5 lagen op.
Wat voor wapens? Met vuisten is voor onvoorbereide tokkies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom vechten dan positieve blije geit.
Dankzij drugs dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben er bovenop gekomen, grotendeels
is sexy.quote:
Noel moet giechelen omdat zijn baas kwaad is dat er mannen op de vrouwenwc zitten te schijten, hij is wel mentaal een paar jaar verloren onderweg hoor.quote:
en jij hebt gister ook geademt, so what the fak tjapquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had je gister ook al gepost.
Gek dat je geen geld hebt zeg!quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt alles er aan doen om onze groep naar Ground Zero te krijgen dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |