Is remix van Doorhalen van DACquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die ga ik thuis even luisteren
je kent dat nummer van mij, wat denk je zelf?quote:
Ah manneke toch. Hoe lang geleden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er wel even flink doorheen toen het uit ging hoor
ja je reageerde niet KUTHIPPIEquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kent dat nummer van mij, wat denk je zelf?
Is toch ook niet zo gek na 5 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat er wel even flink doorheen toen het uit ging hoor
nou sry hoor :squote:
waar is die eigenlijk?quote:
WCH heeft een KUT dag. Is 'r eentje van HarveySpecter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk?heb hem al een hele tijd niet gezien
whehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH heeft een KUT dag. Is 'r eentje van HarveySpecter.
Met een fokster?quote:
quote:
neuken ook?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. gaan nu wel gewoon met elkaar om hoor. soms jonkootje roken enzo ja toch
ah mooi zo, geen haat dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Precies. gaan nu wel gewoon met elkaar om hoor. soms jonkootje roken enzo ja toch
Dacht misschien met crackquote:
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.quote:
stil nouquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk?heb hem al een hele tijd niet gezien
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is het enige nr wat ik dood heb gedraaid van ze.
ahwquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook veel gejankt bij dit liedje haha.
Ah ja ik ook. Ik heb m'n verdriet verdoofd met drank, drugs en seks totdat m'n verdriet voorbij was.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
Amaaa weet jij of ergens van die dagkaartjes zijn?
Uhm uhm. https://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbartquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:32 schreef Crip het volgende:
Amaaa weet jij of ergens van die dagkaartjes zijn?
Kijk maar naar die gebruiker Drug iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
same 4 alcoquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
drugs gebruiken om je verdriet tegen te gaan is wel recipe for disaster trouwens
OH KIJK ALLEMAAL DEADPREZ HEEFT EEN NIEUW NUMMERTJE GEVONDEN DAT HIJ NU DAGELIJKS GAAT POSTEN LEUK HÈquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |