Ik vind hem nog best mooi geluktquote:
Dat was jouw idee om bij dr te doen toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Crack_slet het volgende:
Of ga je het nu weer met andere mensen erover hebben om een baksteen door m'n raam te gooien?
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
Kankerstraal toch op zotheid
jij bent echt zo triest bezig
mm, lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.
Jij weet precies hoe het zit. Of liegt ze ook tegen jou?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat was jouw idee om bij dr te doen toch?
what you give is what you getquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:15 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Zo goed wast ze hem niet dus grote kans van wel.
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.quote:
Maar waar was je nou mee bezig in photoshop?quote:
Ik zal ze gestempeld afleveren, persoonlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
En geef godverdomme m'n kaartjes terug!
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rustquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.
Moet jij niet wat spulletjes teruggeven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:17 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jullie hadden het erover om een baksteen door m'n raam te gooien.
Ik wist het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal ze gestempeld afleveren, persoonlijk
Crack_, negeer hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rust
Ik heb gezegd wanneer je die kaartjes terug krijgt, daarvoor hoeven we niet af te spreken dat kan gewoon met de post.
Dat heb ik al vaker keer gezegd en hier heeft de rest volgens mij echt niks mee te maken, dus ga lekker slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |