Valt wel mee hoor denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
Echt, we veranderen steeds meer in een kopie van de VS hier.
Hoewel ik het jammer vind dat het in stuk 'links' genoemd wordt, want over de hele linie zouden we anders tegen de overheid aan kunnen gaan kijken.quote:De populariteit van bijvoorbeeld het basisinkomen verraadt een verlangen naar een overheid die groot is in termen van herverdeling, maar klein in termen van betutteling
Ik zeg daarom toch ook dat preventie idd slimmer is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
schulden zijn ook slecht voor je gezondheid, stress veroorzaakt en versnelt allerlei nare ziektes
ja en dan kom je ze ergens tegen, helemaal druk, ja we gaan weer hoor want zo nog verjaardag van joep dan eten bij zijn ouders en morgen mijn oma, dan zien je weer bij ans en frans, ja maar even hoor want later zijn we bij...... bij het oprotten van deze planeet ongekende droeftoeters verveel een ander met je agenda, het is weekend baklapquote:
Was ist loss?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die op woensdag of donderdag hun hele weekend al volgepland hebben
zooooo echt he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan kom je ze ergens tegen, helemaal druk, ja we gaan weer hoor want zo nog verjaardag van joep dan eten bij zijn ouders en morgen mijn oma, dan zien je weer bij ans en frans, ja maar even hoor want later zijn we bij...... bij het oprotten van deze planeet ongekende droeftoeters verveel een ander met je agenda, het is weekend baklap
hoe is het? ja druk druk drukquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zooooo echt he.
en maar janken dat ze geen vrije tijd voor zichzelf hebben![]()
allemaal onbelangrijke tyfusshit enzo
ik zie verder alleen een begrafenis als verplichting, als ik geen zin heb in wat dan ook doe ik het gewoon nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
buiten m'n werk heb ik gelukkig vrij weinig verplichtigen
Wil ik 't weten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet ik las net dat iemand in het grtd topic je oraal wilt verwennen
Ik heb zondag familiedag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
buiten m'n werk heb ik gelukkig vrij weinig verplichtigen
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet ik las net dat iemand in het grtd topic je oraal wilt verwennen
ik heb zondag formule 1 en niks dagquote:
Wordt toch kutweer. Nu al af en toe een fris windje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/323370]gianni61[/uren] het volgende:
[..]
ik heb zondag formule 1 en niks dag
hey, ben jij mij?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie verder alleen een begrafenis als verplichting, als ik geen zin heb in wat dan ook doe ik het gewoon niet
ik heb niks met al die opgelegde sociale conventies, mensen zijn niet sociaal, het is allemaal fokking schijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |