Roken tijdens de zwangerschap enz. Afgelopen seizoen was het tokkie gehalte erg hoog en dat merkte hun ook op hun Facebook pagina. Die is halverwege het seizoen verwijderd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor ophef was er dan? Ik heb toen ook een paar afleveringen mee weten te pakken
Oh, ja dat klopt. Maar veel tienermoeders vallen ook wel onder de tokkiesquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken tijdens de zwangerschap enz. Afgelopen seizoen was het tokkie gehalte erg hoog en dat merkte hun ook op hun Facebook pagina. Die is halverwege het seizoen verwijderd.
was dan van begintijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hakuna op FOK! heeft of had 1000den euros schuld bij de H&M. Terwijl ik niet meer kan bestellen als ik per ongeluk nog een rekening heb open staan, hoe kun je ze dan zoveel geld verschuldigd zijn?! Je kan ook niet voor zulke bedragen in 1x bestellen namelijk.
En andere gegevens opgeven werkt beperkt, want dan heb je ook andere adressen nodig.
Ik heb geen idee. Feit is wel dat bedrijven weten dat veel mensen vatbaar zijn voor dat soort shit en weten dat ze daar enorm veel op kunnen verdienen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hakuna op FOK! heeft of had 1000den euros schuld bij de H&M. Terwijl ik niet meer kan bestellen als ik per ongeluk nog een rekening heb open staan, hoe kun je ze dan zoveel geld verschuldigd zijn?! Je kan ook niet voor zulke bedragen in 1x bestellen namelijk.
En andere gegevens opgeven werkt beperkt, want dan heb je ook andere adressen nodig.
bijzonder wel 1000den bij één onlineshopquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ken die gevallen ook wel irl (teveel huisdieren tov inkomsten), genoeg mensen die geld en prioriteiten lastig vinden. Of het overzicht missen om die prioriteiten te stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:44 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, dan heb je inderdaad ook nog programmamakers die lekker sensatieprogramma's maken over mensen die (door hun eigen schuld) diep in de ellende zitten.
Moet de overheid zich bezig houden met mensen die zelf zo dom zijn om spullen te kopen die ze niet nodig hebben en niet kunnen betalen? Gaat wel wat ver he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Feit is wel dat bedrijven weten dat veel mensen vatbaar zijn voor dat soort shit en weten dat ze daar enorm veel op kunnen verdienen.
Belachelijk dat de overheid niet ingrijpt.
koop nu, betaal laterquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Feit is wel dat bedrijven weten dat veel mensen vatbaar zijn voor dat soort shit en weten dat ze daar enorm veel op kunnen verdienen.
Belachelijk dat de overheid niet ingrijpt.
de overheid bemoeit zich ook met wat je tot je neemt qua eten, drinken, medicaties etc etcquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet de overheid zich bezig houden met mensen die zelf zo dom zijn om spullen te kopen die ze niet nodig hebben? Gaat wel wat ver he.
Ja, dat zal. Blijft triest dat ze van alle kanten uitgebuit worden omdat ze zelf de consequenties niet kunnen overzien. Die mensen zijn meer gebaat bij fatsoenlijke hulp.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ken die gevallen ook wel irl (teveel huisdieren tov inkomsten), genoeg mensen die geld en prioriteiten lastig vinden. Of het overzicht missen om die prioriteiten te stellen.
Dat is ook in hun eigen belang.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
de overheid bemoeit zich ook met wat je tot je neemt qua eten, drinken, medicaties etc etc
ja dan wel hehquote:
Wow hoe kan dat? Ik doe ook altijd maand rekening maar betaal ik dan einde van de maand. Dat kan je ook maar 1x doen volgens mij zolang je niet hebt betaald. Geen idee hoor, nooit geprobeerd maar zou wel logisch zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Met bedrijven die hun halve businessplan eromheen bouwen om mensen in de schulden te storten wat mij betreft wel, dus indirect wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet de overheid zich bezig houden met mensen die zelf zo dom zijn om spullen te kopen die ze niet nodig hebben en niet kunnen betalen? Gaat wel wat ver he.
er moeten gewoon strenge regels voor zijn, max % verhoging, regelingen moeten makkelijker en soepeler (niet als je 1 betaling mist je gelijk naar de rechter mag etc) , verbod op dreigen, maar goed de overheid en strenge regels hanteren en controleren die de bruger ten goede zouden komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat zal. Blijft triest dat ze van alle kanten uitgebuit worden omdat ze zelf de consequenties niet kunnen overzien. Die mensen zijn meer gebaat bij fatsoenlijke hulp.
Ja, precies dit dus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
er moeten gewoon strenge regels voor zijn, max % verhoging, regelingen moeten makkelijker en soepeler (niet als je 1 betaling mist je gelijk naar de rechter mag etc) , verbod op dreigen, maar goed de overheid en strenge regels hanteren en controleren die de bruger ten goede zouden komen
Het is wel een probleem ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met bedrijven die hun halve businessplan eromheen bouwen om mensen in de schulden te storten wat mij betreft wel, dus indirect wel ja.
Daar is Nederland wel te sociaal voor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
Echt, we veranderen steeds meer in een kopie van de VS hier.
Dat neemt ook rap af. Maar dat is meer het gebied van Etto om ellenlange posts over te typen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is Nederland wel te sociaal voor.
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
En zul je zien.. na een week wachten passen de jurkjes niet of zit het echt bagger.
ja eens hoor schulden moet je betalen, maar ja het moet wel redelijk en billijk blijven, dan creëer je meer goodwill om te betalen ook. Ja toch als je weinig tot geen geld hebt en een klootzak die je nog moet betalen of een sardig event dan is de keus makkelijk als je wel ene keer wat kan betalenquote:
Onze H&M is echt poep.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel dan?
viesdik?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
Echt, we veranderen steeds meer in een kopie van de VS hier.
Dus? Is belangrijk in het kader van volksgezondheid. En effectief bemoeien is lastig bij complexe vraagstukken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
de overheid bemoeit zich ook met wat je tot je neemt qua eten, drinken, medicaties etc etc
Ze moeten uiteindelijk ook schuldhulpverlening en schuldsanering aanbieden, dus preventie is dan wel slimmer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet de overheid zich bezig houden met mensen die zelf zo dom zijn om spullen te kopen die ze niet nodig hebben en niet kunnen betalen? Gaat wel wat ver he.
het sociale vangnet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is Nederland wel te sociaal voor.
tja, we hebben het wel over hakuna hequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Maar bedenk mij ineens.. Als je voor zoveel geld kleding koopt bij de H&M.. dan moet je toch wel 2 inloopkasten vol H&M kleding hebben.
Nee.quote:
mensen die dat niet hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die op woensdag of donderdag hun hele weekend al volgepland hebben
Ja weet ik. Maar wat bedoel je daar precies mee nu?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, we hebben het wel over hakuna he
Oh ik dacht dat die allemaal precies hetzelfde waren.quote:
Ja vind dat ook raar altijdquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die op woensdag of donderdag hun hele weekend al volgepland hebben
Ja.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die allemaal precies hetzelfde waren.
schulden zijn ook slecht voor je gezondheid, stress veroorzaakt en versnelt allerlei nare ziektesquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Is belangrijk in het kader van volksgezondheid. En effectief bemoeien is lastig bij complexe vraagstukken.
[..]
Ze moeten uiteindelijk ook schuldhulpverlening en schuldsanering aanbieden, dus preventie is dan wel slimmer.
dat die een beetje apart isquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar wat bedoel je daar precies mee nu?
Heb hem al een tijdje niet meer zien posten bedenk ik mij nu.quote:
Echt he. Dan heb je toch helemaal niet het gevoel van aaaah lekker weekend, wat zal ik eens gaan doen.quote:
Hello Ianniquote:
hoe maakt u het?quote:
sowieso je hele weekend vol plannen... doe ff normaal ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he. Dan heb je toch helemaal niet het gevoel van aaaah lekker weekend, wat zal ik eens gaan doen.
haha boksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso je hele weekend vol plannen... doe ff normaal ofzo
Levendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |