Geld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, snap gewoon niet waarom iemand in godsnaam voor zo'n beroep zou kiezen. Zou niet met mezelf kunnen leven.
Mooi man. Elke dag weer iemands verdriet en pijn zien. lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, snap gewoon niet waarom iemand in godsnaam voor zo'n beroep zou kiezen. Zou niet met mezelf kunnen leven.
hee ieman dheeft problemen met betalen laten we een skijken hoe wet dat kunen verhelpenquote:
Hoop ik ook, maar ben me toch maar alvast aan het inlezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
godtering
hoop voor je dat het uiteindelijk nog meevalt
Nou lijkt het me sterk dat die mensen een dik salaris krijgen, maar ik zou nog liever voor minimumloon achter de lopende band staan.quote:
Ja, ik ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou lijkt het me sterk dat die mensen een dik salaris krijgen, maar ik zou nog liever voor minimumloon achter de lopende band staan.
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, i know. Stel me er altijd bij voor dat het van die kneusjes zijn die vroeger altijd overal gepest werden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor.
Wees je wel bewust van dat er een hoop machtsgeile kneuzen zijn die door dit soort taakjes zichzelf oppermachtig wanen en hier zielsgelukkig van raken.
Oh oké dus dan neem je maar een kat in beslag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.
Ja als een deurwaarder het niet slim aanpakt is dat gelijk representatief idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké dus dan neem je maar een kat in beslag.
ja dat is dus wat veel deurwaarders niet doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.
Ja, nou idd. En in het leven wat ze nu hebben zijn ze slaaf van hun dikkige bazige vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, i know. Stel me er altijd bij voor dat het van die kneusjes zijn die vroeger altijd overal gepest werden.
Ik denk inderdaad dat het een bepaald slag volk aan zal trekken ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als een deurwaarder het niet slim aanpakt is dat gelijk representatief idd.
Ik denk als je dat 20x hebt gedaan het je niet veel meer boeit overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
En ja, ik snap ook dat schulden afgelost moeten worden, maar ik zou niet kunnen slapen 's nachts als ik net de halve inboedel van een of ander arm gezin in beslag genomen had.
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
En ja, ik snap ook dat schulden afgelost moeten worden, maar ik zou niet kunnen slapen 's nachts als ik net de halve inboedel van een of ander arm gezin in beslag genomen had.
denk dat verschilt per deurwaarder, en per situatiequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk als je dat 20x hebt gedaan het je niet veel meer boeit overigens.
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?
Sowieso, ik nam20x ook maar aan als maatstaaf maar kan ook 5x zijn of 50x. Uiteindelijk wend het wel, hoe erg ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk dat verschilt per deurwaarder, en per situatie
denk dat veel nazi's ook prima sliepenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
truequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat veel nazi's ook prima sliepen
Soort Vier handen op één buik huishoudens. Ama weet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?
ik denk dat het is net zo is al bij elk ander beroep, soms raakt het je alsnogquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso, ik nam20x ook maar aan als maatstaaf maar kan ook 5x zijn of 50x. Uiteindelijk wend het wel, hoe erg ook.
nooit gekeken, alleen soms de verhalen gehoord (via jou)quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort Vier handen op één buik huishoudens. Ama weet.
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat het is net zo is al bij elk ander beroep, soms raakt het je alsnog
En nederturken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederland is een land vol verraders.
en pittige vrouwen met kort haar en een bermuda broek.
Mooi programmaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort Vier handen op één buik huishoudens. Ama weet.
Bij sommige mensen idd geen medelijden. Die vent met 'as ik 100 euotjes heb of 1 eurotje... het moet gelijk allemaal op hahahaha!'quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gekeken, alleen soms de verhalen gehoord (via jou)
maar als je kijkt naar programma's als dubbeltje op zn kant. of laatst dat van koopverslaafde mensen, dan heb ik er totaal geen moeite mee dat daar een deurwaarder op af gestuurd wordt..
Het vervelende is dat er vaak ook kinderen in het spel zijn. Die kunnen daar ook niets aan doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef gianni61 het volgende:
maar als je kijkt naar programma's als dubbeltje op zn kant. of laatst dat van koopverslaafde mensen, dan heb ik er totaal geen moeite mee dat daar een deurwaarder op af gestuurd wordt..
Bij vier handen waren telkens van die tokkies met geldproblemen, maar die bleven dan bijv. telkens extra huisdieren aanschaffen (naast degenen die ze al hadden..).quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gekeken, alleen soms de verhalen gehoord (via jou)
en daarom moeten de ouders maar vrij uit gaan? dat kan natuurlijk ook niet..quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het vervelende is dat er vaak ook kinderen in het spel zijn. Die kunnen daar ook niets aan doen.
Vervelend maar het moet wel. Anders kan men gewoon doen wat men wil als men kinderen heeft toch? zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het vervelende is dat er vaak ook kinderen in het spel zijn. Die kunnen daar ook niets aan doen.
ja, dat soort volk dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij vier handen waren telkens van die tokkies met geldproblemen, maar die bleven dan bijv. telkens extra huisdieren aanschaffen (naast degenen die ze al hadden..).
daarom mogen ze ook veel dingen niet in beslag nemen als er kinderen zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarom moeten de ouders maar vrij uit gaan? dat kan natuurlijk ook niet..
Haha dat laatste seizoen met die jongen die telkens vluchtte voor de politie en dat ze telkens ineens geld hadden voor dingen maar tegen de camera steeds zeiden dat ze arm waren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij vier handen waren telkens van die tokkies met geldproblemen, maar die bleven dan bijv. telkens extra huisdieren aanschaffen (naast degenen die ze al hadden..).
Dat zeg ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarom moeten de ouders maar vrij uit gaan? dat kan natuurlijk ook niet..
Melisa was welquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat laatste seizoen met die jongen die telkens vluchtte voor de politie en dat ze telkens ineens geld hadden voor dingen maar tegen de camera steeds zeiden dat ze arm waren.
Jepquote:
ga voor de grap een een vrijdag naar het kantongerecht en hoor de zaken aanquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
Sowieso is het te belachelijk voor woorden dat bedrijven als Wehkamp hun halve verdienmodel instellen op mensen die bergen schulden maken.
Blegh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga voor de grap een een vrijdag naar het kantongerecht en hoor de zaken aan
meneer/mevrouw ... tot ons wendt zich wehkamp in zake, zit er altijd tussen
Wat voor ophef was er dan? Ik heb toen ook een paar afleveringen mee weten te pakkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Maar vrees Chai dat er geen nieuw seizoen meer komt na alle ophef gelopen seizoen. De FB pagina is ook nog steeds uit de lucht.
Hakuna op FOK! heeft of had 1000den euros schuld bij de H&M. Terwijl ik niet meer kan bestellen als ik per ongeluk nog een rekening heb open staan, hoe kun je ze dan zoveel geld verschuldigd zijn?! Je kan ook niet voor zulke bedragen in 1x bestellen namelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef deadprez het volgende:
Sowieso is het te belachelijk voor woorden dat bedrijven als Wehkamp hun halve verdienmodel instellen op mensen die bergen schulden maken.
jups altijd een paar woninguitzettingen ook.quote:
H&M?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hakuna op FOK! heeft of had 1000den euros schuld bij de H&M. Terwijl ik niet meer kan bestellen als ik per ongeluk nog een rekening heb open staan, hoe kun je ze dan zoveel geld verschuldigd zijn?! Je kan ook niet voor zulke bedragen in 1x bestellen namelijk.
En andere gegevens opgeven werkt beperkt, want dan heb je ook andere adressen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |