Geld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, snap gewoon niet waarom iemand in godsnaam voor zo'n beroep zou kiezen. Zou niet met mezelf kunnen leven.
Mooi man. Elke dag weer iemands verdriet en pijn zien. lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, snap gewoon niet waarom iemand in godsnaam voor zo'n beroep zou kiezen. Zou niet met mezelf kunnen leven.
hee ieman dheeft problemen met betalen laten we een skijken hoe wet dat kunen verhelpenquote:
Hoop ik ook, maar ben me toch maar alvast aan het inlezenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
godtering
hoop voor je dat het uiteindelijk nog meevalt
Nou lijkt het me sterk dat die mensen een dik salaris krijgen, maar ik zou nog liever voor minimumloon achter de lopende band staan.quote:
Ja, ik ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou lijkt het me sterk dat die mensen een dik salaris krijgen, maar ik zou nog liever voor minimumloon achter de lopende band staan.
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, i know. Stel me er altijd bij voor dat het van die kneusjes zijn die vroeger altijd overal gepest werden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor.
Wees je wel bewust van dat er een hoop machtsgeile kneuzen zijn die door dit soort taakjes zichzelf oppermachtig wanen en hier zielsgelukkig van raken.
Oh oké dus dan neem je maar een kat in beslag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.
Ja als een deurwaarder het niet slim aanpakt is dat gelijk representatief idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké dus dan neem je maar een kat in beslag.
ja dat is dus wat veel deurwaarders niet doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
? Je helpt vaak juist mensen met slimme afspraken maken enz. Het is namelijk wel de bedoeling dat ze hun schulden ooit aflossen en dan helpt het niet als je het ze zo moeilijk mogelijk maakt.
Ja, nou idd. En in het leven wat ze nu hebben zijn ze slaaf van hun dikkige bazige vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, i know. Stel me er altijd bij voor dat het van die kneusjes zijn die vroeger altijd overal gepest werden.
Ik denk inderdaad dat het een bepaald slag volk aan zal trekken ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als een deurwaarder het niet slim aanpakt is dat gelijk representatief idd.
Ik denk als je dat 20x hebt gedaan het je niet veel meer boeit overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
En ja, ik snap ook dat schulden afgelost moeten worden, maar ik zou niet kunnen slapen 's nachts als ik net de halve inboedel van een of ander arm gezin in beslag genomen had.
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
En ja, ik snap ook dat schulden afgelost moeten worden, maar ik zou niet kunnen slapen 's nachts als ik net de halve inboedel van een of ander arm gezin in beslag genomen had.
denk dat verschilt per deurwaarder, en per situatiequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk als je dat 20x hebt gedaan het je niet veel meer boeit overigens.
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?
Sowieso, ik nam20x ook maar aan als maatstaaf maar kan ook 5x zijn of 50x. Uiteindelijk wend het wel, hoe erg ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk dat verschilt per deurwaarder, en per situatie
denk dat veel nazi's ook prima sliepenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:32 schreef deadprez het volgende:
truequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat veel nazi's ook prima sliepen
Soort Vier handen op één buik huishoudens. Ama weet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als dat arme gezin gewoon maar nutteloze dingen koopt die ze niet kunnen betalen, en niet nodig hebben, en hierdoor bedrijven/ondernemers die recht hebben op hun geld dit niet betalen?
ik denk dat het is net zo is al bij elk ander beroep, soms raakt het je alsnogquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso, ik nam20x ook maar aan als maatstaaf maar kan ook 5x zijn of 50x. Uiteindelijk wend het wel, hoe erg ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |