spaar jij quotes ofzo¿quote:
Geen idee en ik wil het ook niet weten. Wat ik wel weet is dat ik het vind stinken naar verbrand plastic zoiets.quote:
ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?
Geen lelijke meid verder hoor.
[..]
Oude topics
zegt me zo niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg vaak over 2NutZ
quote:
Linkje?quote:
quote:
Hahaquote:
Oh, dan ga ik maar even boodschappen doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Stimorol- het volgende:
Het warme weer geeft mij een kort lontje. :$
uhm, dat blote fokster topic.quote:
dmt ruikt daar ook zo heerlijk naarquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee en ik wil het ook niet weten. Wat ik wel weet is dat ik het vind stinken naar verbrand plastic zoiets.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know..
Hij had het ook over projectielbraken en spuitdiarree.. omdat hij in een verzorgingstehuis stage moest lopenhar har har
8 jaar hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige sowieso al 5 jaar hier in KLB SC rondhangn
Ehm. Niet zo geweldigquote:
Grappig of ziek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommige sowieso al 5 jaar hier in KLB SC rondhangn
Ik vind het niet echt een sterk stuk eerlijk gezegd. Flink wat wensdenken, compleet voorbijgaand aan de opkomst van simplistisch platrechts in zo ongeveer de hele westerse wereld, waarbij die kleine groepjes nieuwe linksen nogal verbleken. Vind het allemaal maar een beetje holle retoriek van die kerel eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor denk ik.
https://decorrespondent.n(...)A/170657355-b4a79c57
[..]
Hoewel ik het jammer vind dat het in stuk 'links' genoemd wordt, want over de hele linie zouden we anders tegen de overheid aan kunnen gaan kijken.
Ik vrees dat je dan heel andere geluiden te horen krijgt.quote:Wie wil weten hoe de toekomst eruitziet, moet dan ook niet de krant lezen maar de jeugd aan de tand voelen.
Oh oké, duidelijke visie. Maar ze zijn in ieder geval niet sociaaldemocratisch.quote:Het links van de toekomst is strijdbaar, maar zwelgt niet in (zelf)medelijden. Het is welbespraakt, maar zet de inhoud vóór de vorm. Het gelooft in de kracht van het collectief, maar heeft een afkeer van paternalisme. Het heeft niets met hamers, sikkels en vijfjarenplannen, maar gelooft wel dat een andere vorm van kapitalisme mogelijk is. Een vorm die meer biedt dan stress en burn-outs, onzekerheid en statusangst, torenhoge studieschulden en flexibele bullshitbaantjes.
ztuurquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm. Niet zo geweldig
[..]
Grappig of ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |