quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je auto nou al eens schoon?![]()
De mijne is alweer keivies.
kei ja.
Je hebt het wel erg vaak over 2NutZquote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef wise het volgende:
[..]
ah, zoals van die kleine handjes van 2nutz die lipton theezakjes bevoelen.
Het waren geen roddels. Het was echt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit soort roddelsWas dat toen die twee later ruzie gingen maken in de SC en hij haar uitschold voor slet of was dat een andere
Voorlopig even niet.. want ik moet weer op zaterdag werkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Xeor het volgende:
[..]zegt genoeg denk ik... misschien toch maar eens een carwash pakken!
Wanneer ga je weer poetsen?
Echt, he.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg vaak over 2NutZ
Even snel door de carwash?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorlopig even niet.. want ik moet weer op zaterdag werken
Dat was zotheid ja. En het was nog echt ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit soort roddelsWas dat toen die twee later ruzie gingen maken in de SC en hij haar uitschold voor slet of was dat een andere
Ja, maar ik heb een zwarte auto.. en als dat opdroogt heb ik allemaal witte druppelsquote:
Sommige mensenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waren geen roddels. Het was echt.
Allemaal devvie zn schuldquote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was zotheid ja. En het was nog echt ook.
Je hebt tegenwoordig ook een Car Wash die hem na de wasbeurt droogblaast hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een zwarte auto.. en als dat opdroogt heb ik allemaal witte druppels
I know..quote:
devvie was dat ja, daar ging crack mee daten na zotheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allemaal devvie zn schuld
Ik durf niet..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een Car Wash die hem na de wasbeurt droogblaast hoor
En toen maakte devvie het uitquote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
devvie was dat ja, daar ging crack mee daten na zotheid.
4EBE rijdt meestal meteen weg na het soppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook een Car Wash die hem na de wasbeurt droogblaast hoor
Ja ik las dat echt met verbazing, die jongen was zo boos, was echt niet normaal. Hoe mensen zich voor schut kunnen zetten hahahaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was zotheid ja. En het was nog echt ook.
En toen, en toen?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen maakte devvie het uit
Wolk op wielen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
4EBE rijdt meestal meteen weg na het soppen.
Leefde ze allebei nog lang en gelukkigquote:
Bang dat je weggeblazen wordt? Geblaast ja!quote:
In de zin van?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anticlimaxquote:Op woensdag 25 september 2013 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leefde ze allebei nog lang en gelukkig
of zo.
jij weet dit, hoequote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor had ze er al 11 gehad buiten fok om voor ze 16 was ofzo zei wd als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze schijnt toch heel veel fokkers geneukt te hebben? die crack ofzo
De teringquote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor had ze er al 11 gehad buiten fok om voor ze 16 was ofzo zei wd als ik mij niet vergis.
#roddels#straatpraat
De slet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor had ze er al 11 gehad buiten fok om voor ze 16 was ofzo zei wd als ik mij niet vergis.
#roddels#straatpraat
Fok!t ze nog? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
#roddels#straatpraat
Sorry sensatiezoekerquote:
Geen flauw idee. Ik mocht d'r wel though.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok!t ze nog? Ik vraag dit voor een vriend
Ja, maar weedee en krek gingen ook niet zo lekker samenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
#roddels#straatpraat
Ja in de grtdojwquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd voor de makkelijke optie gaan hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
quote:
Doe ik alleen maar zodat ik terug moet komenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey bby, je tandenborstel ligt nog hier.
Gallema gallema gallemaquote:
hoe de neuk heeft dwc jou te pakken gekregenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik alleen maar zodat ik terug moet komen
Met een vishengel.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:17 schreef wise het volgende:
[..]
hoe de neuk heeft dwc jou te pakken gekregen
zal wel geen bambooversie geweest zijnquote:
Klopt, was een harpoenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef wise het volgende:
[..]
zal wel geen bambooversie geweest zijn
also,
4ebe en wise @ 0:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |