Je weet bij lange na niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Martijn behaalt een nieuw dieptepunt.
Even een TR plaatsen, hoor.
Do I look like I care?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je weet bij lange na niet het hele verhaal.
Vertel het hem dan in een pm?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:19 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Je weet bij lange na niet het hele verhaal.
Jij deed er toch aan mee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat was ik niet, en serieus.. laat me gewoon met rust
Ik heb gezegd wanneer je die kaartjes terug krijgt, daarvoor hoeven we niet af te spreken dat kan gewoon met de post.
Dat heb ik al vaker keer gezegd en hier heeft de rest volgens mij echt niks mee te maken, dus ga lekker slapen..
Waarom? Dit is toch een openbaar forum?quote:
Zij heeft jouw spullen teruggeven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:20 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Jij deed er toch aan mee?
Uhh nee, je zei dat je die kaartjes niet terug zou geven.
En nee, de rest heeft er ook niks mee te maken, zorg dan ook dat ik niet op fok hoef te komen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zij heeft jouw spullen teruggeven.
Jij haar spullen niet.
Nu heeft ze je kaartjes (die je opstuurdelangsbracht toen het uit was).
Jij stuurt dus gewoon haar spullen terug, lutser. Anders niet zo huilen, watje.
Wrong, zij heeft nog meer spullen van mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij haar spullen niet.
Nu heeft ze je kaartjes (die je opstuurde toen het uit was).
Jij stuurt dus gewoon haar spullen terug, lutser. Anders niet zo huilen, watje.
Nee, persoonlijk brengen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij haar spullen niet.
Nu heeft ze je kaartjes (die je opstuurde toen het uit was).
Geef haar spullen terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:22 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Wrong, zij heeft nog meer spullen van mij.
En er is nog meer.
Ik krijg nog fucking veel spullen van haar, waarom zou ik eerst die van mij moeten opsturen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef haar spullen terug.
Maar ja, jij wil dat niet. PECH GEHAD DAN!![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om je principes opzij te schuiven?![]()
Hoooi dooie !quote:
MAAR GEEN SEKS !!! einz.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog popcornen nog 3flesjes bier
quote:
quote:
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik krijg nog fucking veel spullen van haar, waarom zou ik eerst die van mij moeten opsturen?
Wil je foto's?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb zijn adapter ook nog want die van mij is hij kwijtgeraakt en deze had ik ipv, en dat noemt hij nu zijn adapter(maar nu zegt hij die van mij wel weer gevonden te hebben, maarrrr ik geloof het niet zo). Ennn zijn lenzenvloeistof omdat die niet door de brievenbus pastte en dat vond hij okee.
En dan krijg je jouw shit terug, zeg het nu weer he..quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat je triest bent. En wanhopig. En constant huilt. Crybaby.
Als je verder wil, stuur je al haar spullen op. That's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |