Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
Telt wax eigenlijk als vloeistof als je gaat vliegen?
Even de wc in. Kan het haar meteen weg.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het meer dan 100ML dan? Die potjes zijn vaak 100 toch?
Dat kan je met alles doen hoorquote:
Ja daarom, is niet dat ik na de USA vlieg ofzo 😂quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:
Ach en Hosti of het lukt of niet. Ik had de laatste keer een deoderant bus die veel te groot was, en een aansteker in mijn tas zitten. Hij ging wel af bij controle, maar ze vroegen of ik toevallig een speakertje voor mijn telefoon bij had. En dat had ik dus toen kon ik doorlopen.
Weet je wel hoe duur? i'm not made of moneyquote:
Nee geen idee van mannenhaarproducten.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur? i'm not made of money
Faxie, hoe is het kerel?quote:
Terrorist!quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger had ik een keer mijn borduurpakketje met naalden en schaar enzo in de handbagage gedaan, toen ik nog een klein meisje was.
Mijn moeder was wel boos omdat de douane er zo lang mee bezig was.
Een Real Dollquote:Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat welZou wat liefde willen, maar verder alles prima
Het zonnetje schijnt, ga kitenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat welZou wat liefde willen, maar verder alles prima
Wat is er in Limburg te doen dan :squote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren al geweest. Kan vandaag niet want ik ga zo voor een paar dagen naar Limburg
Midweek in een bungalow zitten met m'n ouders, zus, zwager en de kinderen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er in Limburg te doen dan :s
Kon er gewoon doorheenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:
Ach en Hosti of het lukt of niet. Ik had de laatste keer een deoderant bus die veel te groot was, en een aansteker in mijn tas zitten. Hij ging wel af bij controle, maar ze vroegen of ik toevallig een speakertje voor mijn telefoon bij had. En dat had ik dus toen kon ik doorlopen.
Het is gewoon pure willekeur. M'n ex moest eens een klein flesje parfum afgeven terwijl ik met grote bus scheergel en scheermesjes geen enkel probleem had. Zal wel zijn omdat het dure Chanel parfum was...quote:
Achter de bikinimeiden aan in het subtropisch zwemparadijsquote:Op maandag 9 mei 2016 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Midweek in een bungalow zitten met m'n ouders, zus, zwager en de kinderen.
Geschikte drugrunner gespot.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog nooit problemen gehad bij de douaneAltijd overal met vanalles doorheen gekomen
No thanksquote:
Darn.quote:
quote:
Barb, Narco King.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oud, maar ik moet elke keer weer zo hard lachen als ik deze zie![]()
[ afbeelding ]
What the....?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_inhoud_kwijt__.html
Wacht, wat
quote:
Wat onaardig zo op de maandagmiddagquote:
therethere.gifquote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:
Wait, what? Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
There there :$quote:
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?
Heb je getuigenverklaringen?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.quote:
Damn, that sucks.....quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wat Barb zegt. Ongelofelijk zuur dit ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Hmm... ineens reden om te gaan kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef Fascination het volgende:
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Heel goed, Yv.quote:
Ripquote:Op maandag 9 mei 2016 17:11 schreef MissMSX het volgende:
Manmanman wat een droge lucht. Ik ben welhaast gemummificeerd ondertussen!
Grijp je kans als dat je ding is. Extreme necrofiliequote:
Goh wat vervelend.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een halve hazelnoot schuimtaart op als avondeten. Want anders moest ik zoveel weggooien en dat is zonde.
Was het wel een lekkere taart?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik had liever gewoon een stukje genomen met normaal avondeten, eigenlijk.
Ik hou ook niet van die schuimblokken. Het gevoel daarvan op m'n tanden, huuu.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je nu pasta lekker vinden maar schuimtaart niet?
Oooeh nomnomquote:Op maandag 9 mei 2016 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die schuimblokken. Het gevoel daarvan op m'n tanden, huuu.
[ afbeelding ]
Doe het dan nietquote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik had liever gewoon een stukje genomen met normaal avondeten, eigenlijk.
Ja maar, taart weggooien wil ik ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Doe het dan nietHet hoeft niet of zo
Ik vind van die schuim ook echt gruwelijk voelen
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft ze een kind gehad na seizoen 1 ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is ongeveer jouw leeftijd toch?
Dan mag je best wat vetjes verzameld hebben. :$
Ik ben rond die leeftijd en dat is niet mijn figuurquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet eens heel ontevreden zijn als ik dat figuur had op mijn 30e.
Vrees echt dat ik ooit dik ga worden.
Ga weg johquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet eens heel ontevreden zijn als ik dat figuur had op mijn 30e.
Vrees echt dat ik ooit dik ga worden.
Dikkertje?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben rond die leeftijd en dat is niet mijn figuur![]()
Moeten ze niet op hun zuignap blijven zitten en koekjes bij de thee eten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Voor vrouwen is het ook nog eens makkelijker dik worden dan voor mannen. :$
Ik zeg niet dat ze er niets aan kunnen doen. Maar dat het makkelijker is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeten ze niet op hun zuignap blijven zitten en koekjes bij de thee eten.
Nee? Wat is er het nadeel van dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weeg nog maar 76kg, het leven van een ecto gaat ook niet over rozen.
ja dat gaat lukken op die suikerrushquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga alvast afsluiten zodat ik hopelijk semi op tijd kan slapen. Doeiii weer!
Te mager is ook weer niet goed, en in combinatie met veel sporten moet er zoveel gegeten worden dat het vervelend wordt.quote:
Kan me daar zo slecht in verplaatsen, dat het ooit vervelend wordt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Te mager is ook weer niet goed, en in combinatie met veel sporten moet er zoveel gegeten worden dat het vervelend wordt.
Mja misschien wel een beetje. Maar met dat slechte dieet van nu heb je toch ook een leuk figuurquote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ik het in me heb om me dik te eten?
Wil je wat kilo's van mij lenen?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weeg nog maar 76kg, het leven van een ecto gaat ook niet over rozen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me daar zo slecht in verplaatsen, dat het ooit vervelend wordt.
Dat komt doordat het natuurlijk wel een slecht, maar ook redelijk energiearm dieet is, over het algemeen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja misschien wel een beetje. Maar met dat slechte dieet van nu heb je toch ook een leuk figuur
Komt omdat jij zoveel wilt eten altijdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat het natuurlijk wel een slecht, maar ook redelijk energiearm dieet is, over het algemeen.
Maar hou dat vast ook niet eeuwig vol. Ik vrees vooral voor wanneer ik bij Kaneel ga wonen, hij is zo'n feeder soms.
Ik ben meestal niet degene die het lekkers in het winkelmandje doet.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat jij zoveel wilt eten altijd
Omdat je me opzweept het te kopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet degene die het lekkers in het winkelmandje doet.
Aww.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me opzweept het te kopen.
Net zoals dat je me manipuleert een konijn te nemen
Gratis op te halen hierquote:Op maandag 9 mei 2016 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je me opzweept het te kopen.
Net zoals dat je me manipuleert een konijn te nemen
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga alvast afsluiten zodat ik hopelijk semi op tijd kan slapen. Doeiii weer!
Girlpowerquote:Op maandag 9 mei 2016 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aww.
Maar je bent toch geen beta, daar trek je je toch niets van aan?
Misschien gewoon beidequote:Op maandag 9 mei 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet of ik verkouden ben of beetje last heb van hooikoorts.
Waarom emo?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook last van mijn ogen. Maar dat kan ook gewoon emo en stress zijn
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
Zij is niet dik. Ze is prachtig.quote:
Zeg dat wel. Moet er hier echt van gapen.quote:
Nou, het regent ook een keerquote:
Regen? Hier schijnt de zon hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Is gewoon slim van de natuur. Even weer twee weekjes wat minder mooi zodat we het mooie daarna weer extra waarderenquote:
In Brabant heeft het flink geregend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Regen? Hier schijnt de zon hoor
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.
Okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Brabant heeft het flink geregend.
[..]
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.
Ook de mensen die moeten lopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
De universele wijsheden van deze vrouwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
Op de fiets trek je een regenpak aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dan neem je gewoon een paraplu mee.
Een regenpak dragen staat bij mij wel in het lijstje van redenen om me vreselijk chagrijnig te gaan voelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
Trek jij een regenpak aan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
Ik heb geeneens een fietsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trek jij een regenpak aan?![]()
RegenpakkenDan regen ik liever gewoon nat
Dit. Zelfs met een auto ben ik nog heel blij dat ik mijn fiets heb. Kan niet overal zo makkelijjk komen met autoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zou niet weten wat ik zou moeten zonder mijn fiets.
En je kan het onder invloed besturenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Fiets is echt een briljant vervoermiddel. Kun je ook lekker overal neerpleuren bij je bestemming
Nou, er zijn er genoeg die dat niet kunnen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je kan het onder invloed besturen
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoeg die dat niet kunnen hoor
De kans is een stuk kleiner, dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdt
Die kans is wel veel kleiner jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voordeel is dan alsnog dat je niemand dood rijdt
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De kans is een stuk kleiner, dat wel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is wel veel kleiner ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die kans is wel veel kleiner ja
De kans dat je omvalt in een sloot is groterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kans dat je omvalt in een sloot is groter
Moet je nog naar de winkel of heb je dingen in huis waar je wat van kan maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten.Moeilijk verzinnen altijd.
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je nog naar de winkel of heb je dingen in huis waar je wat van kan maken?
Maaltijdsalade? Pasta? Zo'n Indonesische maaltijdsoep? Ovenschotel? Mix van groenten in de wok met een lekker sausje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.
Ik had gisteren nasi. Vanavond of risotto met geitenkaas en groene groenten of zelfgemaakte shoarmaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten bij art, maar we kunnen nooit zo goed verzinnen wat te eten, dus denk ik er nu maar vast over na.
Pasta gister al gehad, maar vind iets met rijst wel een goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maaltijdsalade? Pasta? Zo'n Indonesische maaltijdsoep? Ovenschotel? Mix van groenten in de wok met een lekker sausje?
Mesut!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pasta gister al gehad, maar vind iets met rijst wel een goed idee
Goed idee!quote:
Als er een dame langs komt om ze boven mijn mond te hangen, top planquote:
Zoete van de druifjes is een lekkere tegenhanger van de fetaquote:
Zoute druiven? Misschien moet je eens naar de dokter meisjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoute van de druifjes is een lekkere tegenhanger van de feta
Salade met feta, meloen en muntquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoete van de druifjes is een lekkere tegenhanger van de feta
Ik stuur mn moeder wel even langsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er een dame langs komt om ze boven mijn mond te hangen, top plan
Klinkt heerlijk.quote:
eitje bakken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef Fripsel het volgende:
Ga ik een eitje voor mezelf bakken of lui hagelslagop een broodje strooien?
Altijd ei.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef Fripsel het volgende:
Ga ik een eitje voor mezelf bakken of lui hagelslagop een broodje strooien?
Dan maak je hem waarschijnlijk te dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg die van mij nooit heel omgedraaid
Zit hem allemaal in de polsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:14 schreef Fripsel het volgende:
Duidelijk![]()
Ik bedenk me sowieso net wat er allemaal beneden ligt.
Nomquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.
Tsja....quote:
Hier leer je nog eens watquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja....
En las ik het nou net goed dat jij je moeder aan het pimpen was?
Geld tekort voor een nieuwe bestelling?
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moederquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorDacht gewoon dat hij het wel kon waarderen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
quote:
Spiegelei/omelet met spekquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een flapdrol. Ei is heerlijk
Gewoon. Ei. Fuck yeahquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gekookt eitjeGebakken eitje
Roereitje
Omeletje
Omdat eiquote:
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja. En zo heerlijk makkelijk te gebruiken ook
Niet zo kieskeurig jijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zienquote:
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te makenquote:
Kuikentjesquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)quote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te maken
Geprakt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.
[..]
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)
Merengues met ijs ertussen, nog restjes van het avondeten om lunch te maken, een frikandellenbroodje, snoepjes, druifjesquote:
Kassameisje niks geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbij
Foei.quote:
Hier is een pizzeria die ei in de calzone doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberen
Fripsel was toch voorzien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
En ze zag wat in jequote:
Hij viel toch niet op oud?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
Als vrienden jaquote:
Of blender. Maar onnodig veel afwas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan, met een staafmixer word het vloeibaarder.
Bevrucht eiquote:
Dat heb ik dan gemistquote:
Daar ben ik ook van overtuigtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist
Arme VA. Maar hij vindt wel iemand
Nope, dat heb ik mezelf wijsgemaaktquote:
Alsjeblieft laten we hier GEEN discussie over houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij had toch een open relatie? Dan ben je toch nooit voorzien?
Nu doe je alsof het positief is een FOK!ker te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij is toch nog piepjong?
[..]
Iemand extra kan altijd. Je bent toch een Fok!ker
Ja maar ik zie al heel lang dezelfde naast m'n vriend. Die noem ik lief voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij had toch een open relatie? Dan ben je toch nooit voorzien?
30cm he.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het positief is een FOK!ker te zijn
Piepen weet ik niet.quote:
Ik heb aan 1 genoegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand extra kan altijd. Je bent toch een Fok!ker
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan automatisch klaar is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik zie al heel lang dezelfde naast m'n vriend. Die noem ik lief voor mezelfmaar het is fijn zo
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houdenquote:
Nou inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houden
Bohquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Merengues met ijs ertussen, nog restjes van het avondeten om lunch te maken, een frikandellenbroodje, snoepjes, druifjes
#rolmijmaarweg
Moet ie maar wat vroeger opstaan, heb je er tijd genoeg voorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houden
Ik ken iemand die had op een gegeven moment 10 verschillende datesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal zit ik in de ochtend op school, dus dan heb ik er nog geen tijd voor, al zou hij er vroeg uitgaanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ie maar wat vroeger opstaan, heb je er tijd genoeg voor
Echte vrouwen kunnen multitaskenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had op een gegeven moment 10 verschillende dates
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat deed. Al zou je een week lang elke avond iemand zien dan ben je nog niet rond. En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitquote:
Joh ik kan niet eens met twee tindermatches tegelijk pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat deed. Al zou je een week lang elke avond iemand zien dan ben je nog niet rond. En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
Getting a McStuffingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitOf als ik de boel aan het managen ben op werk
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Waardelozen manager ben je dan zeg, niet alles mircomanagen joh, delegeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitOf als ik de boel aan het managen ben op werk
ik kan net zoals in een monogame relatie niet in de toekomst kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan automatisch klaar is?
Of zocht je iets heel specifieks om aan te vullen
Haar collega´s delegeren haar dates te neuken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waardelozen manager ben je dan zeg, niet alles mircomanagen joh, delegeren.
Ik neem aan dat ze low maintenance warenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijk
zo snel al ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
UitStraling incoming in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow! Ik heb jou nog nooit iets raars zien zeggen tot nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |