Waarom emo?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook last van mijn ogen. Maar dat kan ook gewoon emo en stress zijn
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:14 schreef Allures het volgende:
Intens dagje. Onder andere door dat gedoe van dat ongeluk. De rest is niet voor op een forum
Dit is zelfs al een beetje privé
Zij is niet dik. Ze is prachtig.quote:
Zeg dat wel. Moet er hier echt van gapen.quote:
Nou, het regent ook een keerquote:
Regen? Hier schijnt de zon hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, het regent ook een keer![]()
Straks schijnt de zon weer
Is gewoon slim van de natuur. Even weer twee weekjes wat minder mooi zodat we het mooie daarna weer extra waarderenquote:
In Brabant heeft het flink geregend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Regen? Hier schijnt de zon hoor
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over regen? Gewoon geen zon vandaag. Gaat ook niet meer komen voorlopig denk ik.
Okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Brabant heeft het flink geregend.
[..]
Enkele spatten vielen erg. Regen is wat te voorbarig idd.
Ook de mensen die moeten lopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
De universele wijsheden van deze vrouwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen mensen die niet hoeven te fietsen vinden het weer onbelangrijk.
Op de fiets trek je een regenpak aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dan neem je gewoon een paraplu mee.
Een regenpak dragen staat bij mij wel in het lijstje van redenen om me vreselijk chagrijnig te gaan voelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
Trek jij een regenpak aan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op de fiets trek je een regenpak aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |