Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.quote:
Damn, that sucks.....quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wat Barb zegt. Ongelofelijk zuur dit ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Er waren getuigen maar die worden natuurlijk pas op zijn vroegst over een x aantal weken, misschien wel weer maanden benaderd.
Niet goed voor de betrouwbaarheid en de bereidwilligheid
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Hmm... ineens reden om te gaan kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef Fascination het volgende:
Wow.twitter:Eurovision twitterde op maandag 09-05-2016 om 15:07:04#JustinTimberlake makes world premiere live performance in the #Eurovision Song Contest! #cometogether https://t.co/WUSd5LczBB reageer retweet
Heel goed, Yv.quote:
Ripquote:Op maandag 9 mei 2016 17:11 schreef MissMSX het volgende:
Manmanman wat een droge lucht. Ik ben welhaast gemummificeerd ondertussen!
Grijp je kans als dat je ding is. Extreme necrofiliequote:
Goh wat vervelend.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een halve hazelnoot schuimtaart op als avondeten. Want anders moest ik zoveel weggooien en dat is zonde.
Was het wel een lekkere taart?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik had liever gewoon een stukje genomen met normaal avondeten, eigenlijk.
Ik hou ook niet van die schuimblokken. Het gevoel daarvan op m'n tanden, huuu.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je nu pasta lekker vinden maar schuimtaart niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |