Salade met feta, meloen en muntquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoete van de druifjes is een lekkere tegenhanger van de feta
Ik stuur mn moeder wel even langsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als er een dame langs komt om ze boven mijn mond te hangen, top plan
Klinkt heerlijk.quote:
eitje bakken natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef Fripsel het volgende:
Ga ik een eitje voor mezelf bakken of lui hagelslagop een broodje strooien?
Altijd ei.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:09 schreef Fripsel het volgende:
Ga ik een eitje voor mezelf bakken of lui hagelslagop een broodje strooien?
Dan maak je hem waarschijnlijk te dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg die van mij nooit heel omgedraaid
Zit hem allemaal in de polsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:14 schreef Fripsel het volgende:
Duidelijk![]()
Ik bedenk me sowieso net wat er allemaal beneden ligt.
Nomquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.
Tsja....quote:
Hier leer je nog eens watquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja....
En las ik het nou net goed dat jij je moeder aan het pimpen was?
Geld tekort voor een nieuwe bestelling?
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moederquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorDacht gewoon dat hij het wel kon waarderen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
quote:
Spiegelei/omelet met spekquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een flapdrol. Ei is heerlijk
Gewoon. Ei. Fuck yeahquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gekookt eitjeGebakken eitje
Roereitje
Omeletje
Omdat eiquote:
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja. En zo heerlijk makkelijk te gebruiken ook
Niet zo kieskeurig jijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zienquote:
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te makenquote:
Kuikentjesquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)quote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te maken
Geprakt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.
[..]
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)
Merengues met ijs ertussen, nog restjes van het avondeten om lunch te maken, een frikandellenbroodje, snoepjes, druifjesquote:
Kassameisje niks geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbij
Foei.quote:
Hier is een pizzeria die ei in de calzone doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberen
Fripsel was toch voorzien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
En ze zag wat in jequote:
Hij viel toch niet op oud?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
Als vrienden jaquote:
Of blender. Maar onnodig veel afwas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan, met een staafmixer word het vloeibaarder.
Bevrucht eiquote:
Dat heb ik dan gemistquote:
Daar ben ik ook van overtuigtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist
Arme VA. Maar hij vindt wel iemand
Nope, dat heb ik mezelf wijsgemaaktquote:
Alsjeblieft laten we hier GEEN discussie over houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij had toch een open relatie? Dan ben je toch nooit voorzien?
Nu doe je alsof het positief is een FOK!ker te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij is toch nog piepjong?
[..]
Iemand extra kan altijd. Je bent toch een Fok!ker
Ja maar ik zie al heel lang dezelfde naast m'n vriend. Die noem ik lief voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij had toch een open relatie? Dan ben je toch nooit voorzien?
30cm he.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het positief is een FOK!ker te zijn
Piepen weet ik niet.quote:
Ik heb aan 1 genoegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand extra kan altijd. Je bent toch een Fok!ker
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan automatisch klaar is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik zie al heel lang dezelfde naast m'n vriend. Die noem ik lief voor mezelfmaar het is fijn zo
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houdenquote:
Nou inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houden
Bohquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Merengues met ijs ertussen, nog restjes van het avondeten om lunch te maken, een frikandellenbroodje, snoepjes, druifjes
#rolmijmaarweg
Moet ie maar wat vroeger opstaan, heb je er tijd genoeg voorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor deze ene, laat staan als ik er nog een (paar) op na zou houden
Ik ken iemand die had op een gegeven moment 10 verschillende datesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal zit ik in de ochtend op school, dus dan heb ik er nog geen tijd voor, al zou hij er vroeg uitgaanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ie maar wat vroeger opstaan, heb je er tijd genoeg voor
Echte vrouwen kunnen multitaskenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had op een gegeven moment 10 verschillende dates
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat deed. Al zou je een week lang elke avond iemand zien dan ben je nog niet rond. En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitquote:
Joh ik kan niet eens met twee tindermatches tegelijk pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat deed. Al zou je een week lang elke avond iemand zien dan ben je nog niet rond. En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
Getting a McStuffingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitOf als ik de boel aan het managen ben op werk
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Waardelozen manager ben je dan zeg, niet alles mircomanagen joh, delegeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan toch niet neuken terwijl ik in de les zitOf als ik de boel aan het managen ben op werk
ik kan net zoals in een monogame relatie niet in de toekomst kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat het dan automatisch klaar is?
Of zocht je iets heel specifieks om aan te vullen
Haar collega´s delegeren haar dates te neuken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waardelozen manager ben je dan zeg, niet alles mircomanagen joh, delegeren.
Ik neem aan dat ze low maintenance warenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijk
zo snel al ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:53 schreef Allures het volgende:
En na een week begint de eerste natuurlijk weer te pruttelen
UitStraling incoming in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow dat is wel erg extreem. En tevens ook wel weer indrukwekkend eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow! Ik heb jou nog nooit iets raars zien zeggen tot nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |