Tsja....quote:
Hier leer je nog eens watquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee van bananen en eieren kun je heel simpel pannekoekjes met een banaanachtige smaak maken. Snufje kaneel erdoorheen is ook lekker.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja....
En las ik het nou net goed dat jij je moeder aan het pimpen was?
Geld tekort voor een nieuwe bestelling?
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moederquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoorDacht gewoon dat hij het wel kon waarderen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
quote:
Spiegelei/omelet met spekquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een flapdrol. Ei is heerlijk
Gewoon. Ei. Fuck yeahquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gekookt eitjeGebakken eitje
Roereitje
Omeletje
Omdat eiquote:
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja. En zo heerlijk makkelijk te gebruiken ook
Niet zo kieskeurig jijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij bent al te oud, laat staan je moeder
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zienquote:
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te makenquote:
Kuikentjesquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |