Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg die van mij nooit heel omgedraaid
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)quote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bevruchte eieren hoef jij je geen zorgen over te maken
Geprakt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op een laag vuur helpt. Gewoon echt lang wachten met omdraaien.
[..]
Eieren + banaan (oké, en olijfolie)
Merengues met ijs ertussen, nog restjes van het avondeten om lunch te maken, een frikandellenbroodje, snoepjes, druifjesquote:
Kassameisje niks geworden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jawel, ergens in de komende 25 jaar is er vast wel een vrouw die gek genoeg is wat in me te zien
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan er zo veel mee. Op een pizza, burger, als een omeletje, etc. Ei hoort erbij
Foei.quote:
Hier is een pizzeria die ei in de calzone doetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit een ei op een pizza gehad, eens proberen
Fripsel was toch voorzien?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
En ze zag wat in jequote:
Hij viel toch niet op oud?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
VA was een poging bij Fripsel aan het doen?
Als vrienden jaquote:
Of blender. Maar onnodig veel afwas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan, met een staafmixer word het vloeibaarder.
Bevrucht eiquote:
Dat heb ik dan gemistquote:
Daar ben ik ook van overtuigtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist
Arme VA. Maar hij vindt wel iemand
Nope, dat heb ik mezelf wijsgemaaktquote:
Alsjeblieft laten we hier GEEN discussie over houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij had toch een open relatie? Dan ben je toch nooit voorzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |