Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
Telt wax eigenlijk als vloeistof als je gaat vliegen?
Even de wc in. Kan het haar meteen weg.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het meer dan 100ML dan? Die potjes zijn vaak 100 toch?
Dat kan je met alles doen hoorquote:
Ja daarom, is niet dat ik na de USA vlieg ofzo 😂quote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:
Ach en Hosti of het lukt of niet. Ik had de laatste keer een deoderant bus die veel te groot was, en een aansteker in mijn tas zitten. Hij ging wel af bij controle, maar ze vroegen of ik toevallig een speakertje voor mijn telefoon bij had. En dat had ik dus toen kon ik doorlopen.
Weet je wel hoe duur? i'm not made of moneyquote:
Nee geen idee van mannenhaarproducten.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur? i'm not made of money
Faxie, hoe is het kerel?quote:
Terrorist!quote:Op maandag 9 mei 2016 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger had ik een keer mijn borduurpakketje met naalden en schaar enzo in de handbagage gedaan, toen ik nog een klein meisje was.
Mijn moeder was wel boos omdat de douane er zo lang mee bezig was.
Een Real Dollquote:Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat welZou wat liefde willen, maar verder alles prima
Het zonnetje schijnt, ga kitenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat welZou wat liefde willen, maar verder alles prima
Wat is er in Limburg te doen dan :squote:Op maandag 9 mei 2016 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren al geweest. Kan vandaag niet want ik ga zo voor een paar dagen naar Limburg
Midweek in een bungalow zitten met m'n ouders, zus, zwager en de kinderen.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er in Limburg te doen dan :s
Kon er gewoon doorheenquote:Op maandag 9 mei 2016 10:59 schreef Fripsel het volgende:
Ach en Hosti of het lukt of niet. Ik had de laatste keer een deoderant bus die veel te groot was, en een aansteker in mijn tas zitten. Hij ging wel af bij controle, maar ze vroegen of ik toevallig een speakertje voor mijn telefoon bij had. En dat had ik dus toen kon ik doorlopen.
Het is gewoon pure willekeur. M'n ex moest eens een klein flesje parfum afgeven terwijl ik met grote bus scheergel en scheermesjes geen enkel probleem had. Zal wel zijn omdat het dure Chanel parfum was...quote:
Achter de bikinimeiden aan in het subtropisch zwemparadijsquote:Op maandag 9 mei 2016 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Midweek in een bungalow zitten met m'n ouders, zus, zwager en de kinderen.
Geschikte drugrunner gespot.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog nooit problemen gehad bij de douaneAltijd overal met vanalles doorheen gekomen
No thanksquote:
Darn.quote:
quote:
Barb, Narco King.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oud, maar ik moet elke keer weer zo hard lachen als ik deze zie![]()
[ afbeelding ]
What the....?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_inhoud_kwijt__.html
Wacht, wat
quote:
Wat onaardig zo op de maandagmiddagquote:
therethere.gifquote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Heb een beetje een rotdag/week. Sorry
quote:
Wait, what? Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:34 schreef Allures het volgende:
Ik kan ook wel janken. Na 3 maanden heb ik eindelijk mijn verzekeringsclaim in kunnen dienen. Krijg echt meteen een naar bericht van de tegenpartij waarin ik van vanalles beschuldigd word.
Echt, dat mensen hier op deze manier mee omgaan zeg. Bizar
En dat terwijl ik nog steeds elke dag pijn heb en helemaal niks kan
Oké haal 'ik kan' maar weg. Zo ff janken
quote:
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
There there :$quote:
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ongeluk, maanden geleden. Heb ik toen wel over gepost.
Tegenpartij werkt heel erg tegen
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook duidelijk wie schuld heeft?
Heb je getuigenverklaringen?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja wettelijk wel, maar dat word toch lastig aan te tonen omdat hij zo vertraagd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |